Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی روز سه شنبه در جمع مردم شهر خرمدشت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار قاسم سلیمانی و یاران وفادارش گفت: جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی مبتنی بر اصول شرعی، امامت و ولایت و کرامت انسانی تبیین شده و اگر مردم را در این راستا درست هدایت و راهنمایی کنیم قطعاً جامعه‌ای سالم، سربلند و عزتمند خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارشد قضائی استان بیان کرد: بر این باوریم که صلاح و سداد جامعه ما در دست یکایک افراد جامعه هست و باید بنگریم که ما به عنوان عضوی از این جامعه برای اصلاح، پیشگیری از وقوع جرایم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات متعدد چه قدمی هرچند کوچک برداشته ایم.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه اصلاح شود باید فرهنگ و باورهای دینی و ارزش‌های معنوی را حاکم کنیم و این راه حل کمترین هزینه و زمان را برای ما دارد و امروز یکی از مصادیق بارز آن شجره طیبه بسیج است که همه باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند و فرهنگ بسیج را که از ویژگی‌های بارز آن بصیرت، دشمن ستیزی و ولایتمداری است در زندگی فردی، اجتماعی و روابطمان حاکم کنیم.

حجت الاسلام قدرتی اظهار داشت: حاکمیت فرهنگ بسیجی کارآمدی خودش را در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و مقاومت در برابر استکبار جهانی نشان داده است که سرآمد جبهه مقاومت سردار دل‌ها سپهبد سردار قاسم سلیمانی می‌باشد که به عنوان یک الگو امروز در کشور، جهان اسلام و در بین مستضعفین عالم مطرح می‌باشد و دشمنان ناآگاه خیال کردند با شهادت او می‌توانند جبهه مقاومت را تضعیف نمایند در حالی که شهادت آن بزرگوار خون تازه ای را در رگ‌ها به جریان انداخته است.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: در طول تاریخ همیشه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفته و ما انتظار نداریم که مستکبرین عالم و شیاطین حق را بپذیرند.

مقام ارشد قضائی استان با بیان اینکه حق بشر زندگی در آرامش و آسایش است و این مهم باید تأمین شود، تصریح کرد: همه آحاد جامعه خواستار برخورداری از یک زندگی با کم‌ترین آسیب‌های اجتماعی و همچنین رعایت عدالت هستند.

حجت الاسلام با بیان اینکه وظیفه دستگاه قضائی احقاق حق و تحقق عدالت است، افزود: این دستگاه به تنهایی نمی‌تواند مسائل و مشکلات اجتماعی و جرایم جامعه را کاهش دهد و اقدامات آن به تنهایی کافی نیست بلکه این کار به تقویت بعد اعتقادی و دینی متکی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه اسلام، به ویژه در مذهب شیعه به خوبی راه سعادتمندی برای افراد را نشان داده و در زمینه مسائل مختلف یک مساوات و منطق عالی را شاهد هستیم، افزود: شیعه از یک هویت و بصیرت خاص و درک نسبت به تمام بشریت برخوردار بوده به نوعی که قواعد و دستورات آن ما را به یک آرامش و آسایش واقعی و حقیقی می‌رساند.

وی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت هستند ولی مردم بصیر و ولایتمدار نخواهند گذاشت این نقشه دشمنان قسم خورده نظام محقق شود زیرا نظام ما یک نظام مردمی است و در این زمینه نیز با هوشیاری عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: با توجه به دستورات رهبر فرزانه انقلاب و رئیس معظم قوه قضائیه، دستگاه قضائی استان همه تلاش خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به کار گرفته است و در این مسیر در مقابل هیچ کسی کوتاه نخواهیم آمد و نخواهیم گذاشت عده‌ای زیاده خواه و فرصت طلب با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند. اما همه اقدامات ما باید در چارچوب قانون و موازین شرعی باشد و امروز بحمدالله با انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی این امید در مردم ایجاد شده است و تحرک و پویایی خاصی در قوه قضائیه در حال شکل گیری است.

این مقام قضائی استان گفت: عاملی که بیشترین تأثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت حضور مردم و جامعه در میدان عمل است و باید خود مردم به میان بیایند تا شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم زیرا دیر یا زود گریبان گیر همه و حتی مسئولان خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در مورد مشکلات شهر خرمدشت گفت: برخورد با مواد مخدر و مفاسد اخلاقی باید با جدیت پیگیری شود همچنین با عاملان چاه‌های غیرمجاز با جدیت برخورد خواهد شد و دامداری‌های حاشیه شهر باید در مکان مشخصی متمرکز و سروسامان داده شود تا مشکلات کمتر شود.

کد خبر 4838456

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین آسیبهای اجتماعی بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان