Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهاجر بیان کرد: جوانان به عنوان یکی از مولفه های اصلی قدرت در طول دوران پس از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و هر زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام و انقلاب به حضور آنها در صحنه نیاز داشته باشد، در صف نخست دفاع از ارزش ها و اصول و اعتقادات خود حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رضا مهاجر دبیر سمن پیشگامان نوین تندرستی و نشاط شهرستان قائن عنوان کرد: پیروزی را مرهون رهبری حکیمانه امام راحل، مشارکت آحاد مردم و جانفشانی شهدا دانست و یادآور شد: ابعاد مختلف انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان به عنوان یکی از مولفه های اصلی قدرت در طول دوران پس از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و هر زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام و انقلاب به حضور آنها در صحنه نیاز داشته باشد، در صف نخست دفاع از ارزش ها و اصول و اعتقادات خود حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تمام زوایای زندگی انسان‌ها توجه دارد ضمن اینکه برای انتخابات آگاهانه مردم اهمیت قائل است.

مهاجر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با چالش‌های زیادی مواجه بوده و اگرچه دشمنان از هر توطئه‌ای برای ضربه‌زدن به انقلاب غافل نشده‌اند ولی همواره با شکست مواجه شده است.

دبیر سمن پیشگامان نوین تندرسی و نشاط شهرستان قائن با تاکید بر تقویت نقش تشکل های مردمی در مشارکت برنامه های دهه فجر  اظهار داشت: تنوع، نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه ها باید باتوجه به تجربیات سالهای گذشته در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم خروجی مناسبی از فعالیت ها داشته باشیم.

رضا مهاجردر انتها ضمن تشریح برنامه های دهه فجر بیان داشت: در ایام الله دهه فجر جشن زوجین، کارگاه آسیب های اجتماعی و گزارش نویسی، جشنواره مسابقات کودکان آهنین، جشنواره ایمنی و نجات و... به همت سمن پیشگامان  تندرستی و نشاط در شهرستان قائن برگزارمیگردد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در دیدار با معاون امور استان‌های رسانه ملی با قدردانی از تلاش‌ جهادی کارکنان صداوسیمای کیش با هدف انعکاس چهره شایسته از مردم کیش، گفت: باید قدردان این تلاش بود و در مسیر اعتلای آن کمک کرد.

وی با قدردانی از رسانه ملی برای ایجاد سیاست اعتدالی با هدف فراگیرتر شدن مخاطبان و حضور حداکثری مردم در رویداد‌های مختلف همچون انتخابات، گفت: صداوسیمای کیش نقشی اثرگذار در کیش داشته و وجود این مرکز مستقل، فرصت مغتنمی است و باید از سوی همگان حمایت شود.

امام جمعه کیش، گفت: تولید برنامه‌های متعدد و متنوع به ویژه در حوزه فرهنگی و مذهبی و پوشش برنامه‌های مختلف توانسته جایگاه کیش را در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی پر رنگ کند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به موهبت‌های طبیعی و سرمایه گذاری‌های متعدد در کیش، گفت: این ظرفیت ها می‌تواند زمینه ساز تولید و پخش ویژه برنامه‌های متعددی شود.

وی افزود: تولید برنامه‌های مهم و ملی با حضور در کیش در کنار بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش می‌تواند زمینه‌ تولید برنامه‌های مشترک بین المللی را با حضور میهمانان مختلف از کشور‌های جهان فراهم کند.

امام جمعه کیش، گفت: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و حضور مردم کیش در این برنامه‌ها از متوسط کشوری بیشتر است و این ظرفیت بالقوه برای برنامه سازی در کیش است و ارگان‌های مختلف همچون سازمان منطقه آزاد کیش باید در زمینه‌های مختلف، پخش سراسری شبکه کیش، افزایش کیفیت تصویری، مسکن کارکنان و افزایش استودیو‌ها در کنار صدا و سیما قرار گیرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم با تقدیر از همکاری‌ و حمایت‌های نهاد امامت جمعه کیش از صداوسیمای کیش به نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد.

حسن عابدینی با اشاره به پنج راهبرد اصلی آمریکا برای مقابله با کشور‌های اسلامی به ویژه کشورمان گفت: دولت، ملت سازی با هدف ترسیم چهره ی نو از کشور‌های دست نشانده امریکا، راه اندازی جنگ‌های مذهبی در منطقه، تجزیه کشورها، دفاع از امنیت رژیم صهیونیستی و جلوگیری از به قدرت رسیدن انسان‌های مستضعف و آزاده، جزو این راهبرد‌های مهم است.

وی با تشریح نقش سازنده وحدت اسلامی و قدرت ایران اسلامی در منطقه به موضوع پاسخ قاطعانه ایران به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: با وجود همه حمایت‌های پدافندی کشور‌های غربی و منطقه از این رژیم، اما شاهد آن بودیم و نیرو‌های مسلح کشورمان توانستند به اهداف خود دست یابند و این موضوع معادلات منطقه‌ای و جهانی را به نفع کشور و محور مقاومت تغییر داده است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تاکید کرد: آینده از آن ملت‌های آزاده و مستضعف است و عملیات وعده صادق هم مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه است.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات