Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:04:50 GMT

پاشازاده: برادر قربانی! خوب است آدم دوزاری نباشد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۳۴۶

پاشازاده: برادر قربانی! خوب است آدم دوزاری نباشد!

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر حملات تندی را خطاب به پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان برزبان آورد.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتفاقات جنجالی دیدار روز گذشته تیمش با سردار بوکان که منجر به مصدومیت خودش هم شد، بیان کرد: متاسفانه این اتفاقات افتاد اما الان بهتر هستم و خداراشکر شرایط جسمی خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه پیروز قربانی اعلام کرده فقط با گلوله برف از پشت پاشازاده را زده اند و زخمی شدن صورت او عجیب است، بیان کرد: آقای قربانی چیزهایی که دیده را گفته، چیزی را که ندیده نمی تواند بگوید. او در بین دو نیمه در رختکن خودش بود و در رختکن ما نبود که ببیند چه اتفاقاتی افتاد. درگیری چگونه بود و چه کسانی در رختکن ما بودند.


سرمربی شهرداری ماهشهر درباره اینکه دروازه بان سردار بوکان را جذب کرده و اصل داستان درباره این موضوع بوده خاطرنشان کرد: فوتبال حرفه ای شده و دیگر انتقال بازیکن از تیمی به تیم دیگر اینقدرها هم مهم نیست. الان بازیکنان راحت از استقلال و پرسپولیس جابه جا می شود و اتفاقی هم نمی افتد. دیگر در سطح یک دروازه بانی که فسخ قراردادش را گرفته نباید این اتفاقات رخ بدهد.


پاشازاده ادامه داد: ما در نیم فصل دو دروازه بان به نام های علی سلیمی و مقداد مالکی داشتیم که هردوی آنها هم خوب بودند. مقداد می خواست بیشتر بازی کند و از اینکه در ترکیب نیست ناراحت بود. به من گفت که  می خواهد برود. وقتی نیم فصل تمام شد، هفته پیش رضایتش را دادیم و گفتیم می تواند برود. الان هم برای ملی حفاری بازی می کند. از این گذشته در بازی گذشته ما علی سلیمی اخراج شد و ما دروازه بان دیگری نداشتیم. به همین خاطر مجبور بودیم دروازه بان جذب کنیم. از این رو محمد فرامرزی که قبلا سردار بوکان بود و خودش قراردادش را فسخ کرده بود را به خدمت گرفتیم. آیا این مساله ایرادی دارد؟


وی همچنین گفت: این دروازه بان دو سه هفته است فسخ قراردادش را گرفته و آزاد بود. حتی من قبل از بازی پیش پیروز قربانی رفتم و با اینکه از او بزرگ تر هستم گفتم ماجرا این است و معذرت خواهی کردم. گفتم که اگر دروازه بان داشتم هرگز از نظر فوتبالی چنین اقدامی را انجام نمی دادم.

 


پاشازاده درباره شروع درگیری ها تاکید کرد: قبل از بازی هنگامی که می خواستیم گرم کنیم، لیدرها وارد زمین شدند. آقای قربانی! شما خودت هم آنجا بودی و دخالت کردی که اتفاقی نیفتد. آقای قربانی! من به چشم دیدم که چاقو همراه لیدرهای شما بود، حتی می گفتند اسلحه هم دارند! ما داشتیم گرم می کردیم که عربده کشی را شروع کردند. اینها را که شما دیدی برادر!


سرمربی شهرداری ماهشهر افزود: آقای قربانی! شما حداقل 30 بازی پشت سر من وارد زمین شدی. زمانی که در پایه های استقلال بودی و من کاپیتان بزرگسالان بودم را یادت هست؟ شما اول بازی دخالت کردی اما در بین دو نیمه که در رختکن ما نبودی ببینی چه شد. اصلا این مسائل هیچ! بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد اما آدم خوب است آنقدر معرفت داشته باشد که بعد از بازی سمت مربی حریف بیاید و خسته نباشید بگویم. من آنقدر جگر دارم که حتی اگر ببازم هم به سمت مربی حریف بروم و تبریک بگویم.


پاشازاده در ادامه تاکید کرد: آقای قربانی! ما بین دو نیمه وارد رختکن شدیم و دیدیم لیدرهای شما داخل رختکت ما هستند. شما درست می گویی ندیدی چه اتفاقی افتاد اما واقعا ماجرا را نمی دانستی؟ من که باور نمی کنم! البته از نظر شما اینها که چیزی نیست! اتفاقا ما بزرگنمایی هم می کنیم. فقط خوب است آدم دوزاری نباشد!


وی در پایان افزود: برای من فقط کار تاکتیکی و فوتبال مهم است. مثل بعضی ها هم دنبال حاشیه نیستم. الان هم از عملکرد بازیکنانم با توجه به جو سنگین موجود راضی ام. باید در حالت طبیعی سه چهار گل می زدیم و برنده می شدیم اما قسمت نبود.

شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از فینال رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا، تیم مونزا توانست با نتیجه سه بر دو مقابل تیم قدرتمند پروجا به برتری برسد تا نتیجه کلی بین دو تیم را یک بر یک کند.

در این بازی مونزا ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و پروجایی‌ها نیز گیم‌های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 بردند تا پروجا قهرمان جهان برابر مونزا شکست بخورد.

استفان تیموتی مار دریافت کننده قدرتی مونزا با کسب بیست و هشت امتیاز ستاره تیمش بود و ویلفردو لئون نیز بیست و چهار امتیاز برای پروجا به دست آورد.

دو تیم هم اکنون یک پیروزی به دست آورده‌اند و برای قهرمانی باید سه پیروزی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد!
  • اوزیل: آردا گولر مثل برادر کوچک‌تر من بود؛ بالاخره زمان درخشش او هم فرا می‌رسد