Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:38:48 GMT

تماس رم با چلسی برای خرید پدرو

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۳۹۰

تماس رم با چلسی برای خرید پدرو

باشگاه رم در نظر دارد که در‌ واپسین روزهای بازار نقل و انتقالات برای خرید مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی اقدام کند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که نمایندگان باشگاه رم در تماسی که با همتایان خود در باشگاه چلسی داشته‌اند، از آنها در خصوص امکان انتقال پدرو رودریگس به پایتخت ایتالیا پرس‌و‌جو کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که موفق به جذب مهاجم سابق بارسلونا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرو رودریگس 32 ساله که تا پایان این فصل با چلسی قرارداد دارد، در تابستان بازیکن آزاد می‌شود و این در حالی است که او در این فصل تنها 12 بازی آبی‌پوشان شهر لندن انجام داده و در آنها هم یک گل زده و دو پاس گل داده است.

پدرو تابستان سال 2015 با قراردادی 27 میلیون یورویی از بارسلونا به چلسی پیوست اما نتوانست خودش را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند.

تیم فوتبال رم هم که این روزها با بحران مصدومیت مهره‌های کلیدی‌اش مواجه شده است، برنامه جذب بازیکنان جدید برای تقویت چند پست از تیمش را دارد که خط حمله نیز یکی از آنها است.

قرعه کشی جام حذفی انگلیس انجام شد/ نبرد احتمالی چلسی-لیورپول در یک هشتم نهایی

رمی‌ها در حال حاضر روی خرید کارلس پرس، مهاجم جوان بارسلونا تمرکز دارند و مذاکرات‌شان با طرف اسپانیایی وارد مراحل نهایی نیز شده است. دیگر بازیکنی که در آستانه پیوستن به رم قرار دارد، گونسالو ویار هافبک 21 ساله تیم الچه است. پدرو رودیگس هم با تجربه بالای خود می‌تواند به جالوروسی کمک کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رم چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم چلسی رم چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم

به بهانه درخشش کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24، نگاهی به گل ها و مهارت های این بازیکن جوان انگلیسی در فصل جاری داشته ایم.

دانلود (29.2MB)

دیگر خبرها