Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:30:33 GMT

کل کل یک نماینده مجلس با لاریجانی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۴۵۴

کل کل یک نماینده مجلس با لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات نماینده مشهد گفت: مظلوم‌نمایی نکنید میکروفن در اختیار شماست.

به گزارش مشرق،  حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز پارلمان گفت: امیدواریم موج انتقام سختی که طلیعه آن توسط سربازان سخت‌کوش ما راه افتاد و ادامه آن با خبرهای خوشی که در تمام دنیا مخابره می‌شود موجب جمع‌آوری تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در جهان شود، زیرا نه تنها موجب امنیت نیست بلکه موجب ناامنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پاسخی کوبنده به ادعای روحانی درباره انتخابات مجلس طرح ممنوعیت تولید سلاح هسته‌ای اعلام وصول شد

او افزود: اقای لاریجانی صحبت های شما یک روی سکه هست مردم در رابطه با عملکرد مجلس جمع‌بندی را می‌بینند که سفره‌هایشان کوچک شده یا بزرگ.

رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: شما به اوضاع کشور نگاه کنید و ببینید چه مشکلاتی دارید چرا که صحبت‌های شما هدف آیین‌نامه است.

پژمان‌فر بیان کرد: شما معمولاً نمی‌گذارید ما حرف بزنیم و فرصت‌ها در اختیار شماست.

رئیس مجلس بیان کرد: آقای پژمان‌فر مظلوم‌نمایی نکنید میکروفن در اختیار شماست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مجلس شورای اسلامی آمریکا علی لاریجانی پژمانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با سوداگری از الزامات هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید جواد حسینی کیا با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره موضوعات اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب کردند، امسال نیز در نامگذاری سال بر استفاده از ظرفیت مردم برای جهش تولید تاکید شده است.   نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت مردم در جهش تولید به این معنا است که اعتماد مناسب ایجاد شود تا سرمایه‌های مردم به جای اینکه به سمت دلالی رود به سوی تولید و اشتغالزایی هدایت شود، در واقع تعاونی‌ها شکل گیرد و مردم وارد میدان اقتصاد شوند.   وی با بیان اینکه دولت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار سال باشد، اضافه کرد: تسهیل‌گری در صدور مجوز‌ها و ایجاد بازار‌های صادراتی از جمله موضوعاتی است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد با این مهم مردم مطمئن می‌شوند در صورتی که سرمایه‌های خود را به سمت تولید ببرند، منفع می‌شوند.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم برخورد با دلالی و سوداگری را از دیگر الزامات موردنیاز برای هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولید دانست و تصریح کرد: مشوق‌های مناسبی باید برای حضور مردم در تولید ایجاد شود در صورت تحقق این مهم از یک سو اشتغال ایجاد می‌شود و از سوی دیگر مردم سود می‌برند.

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • (ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!
  • ببینید | عید ما دلشدگان لحظه دیدار شماست
  • ضرورت واردات خودرو
  • برخورد با سوداگری از الزامات هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید