Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:33:19 GMT

هم دایی هم قلعه نویی لایق هدایت تیم ملی هستند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۷۳۳

هم دایی هم قلعه نویی لایق هدایت تیم ملی هستند

سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول اعتقاد دارد در حال حاضر و با شرایط رقم خورده برای تیم ملی گزینه داخلی بهتر از گزینه خارجی است.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان هفته‌هاست صدر جدول لیگ یک را از آن خود کرده و حالا به صعود نزدیک‌تر شده اند. اگرچه مس رفسنجان مدعی اصلی صعود است اما محمد ربیعی سرمربی این تیم می‌گوید هدف تیمش صعود نبوده و تلاش می‌کنند هر روز بهتر از دیروز خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی در رابطه با بازی این هفته مقابل نیروی زمینی تهران، شرایط تیم و بحث‌هایی که در مورد سرمربی تیم ملی به وجود آمده، صحبت‌های جالبی به زبان آورد.


 
*بازی پرگلی مقابل نیروی زمینی داشتید ؟


نیروی زمینی جزو معدود تیم‌های بسیار خوبی است که فوتبال بازی می‌کند. کیفیت بازی، پاسکاری‌های مالکانه و... در این تیم به خوبی دیده می‌شد. این تیم برای من خیلی قابل احترام است، امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی هم جزو مربیان جوان و کاربلدی است که به خوبی کارش را پیش می‌برد.

 

*اوضاع مالی تیم‌تان هم باید خوب باشد که بازیکنان با آرامش کار را دنبال می‌کنند؟


ما خیلی علاقه‌مند هستیم که در مورد قراردادها شفاف‌سازی شود و همه بدانند که بودجه تیم ما متوسط است.در این مورد مدیران ارشد باشگاه می‌توانند صحبت کنند.

 

*منظور نظم در پرداختی‌ها بود.


 بله، نظم نسبتاً خوبی داشتیم. باشگاه سعی کرده به تعهدات عمل کند. البته یکسری مشکل خاص هم داریم اما پیش‌پرداخت‌ها و نیم فصل را دادند، مثل بقیه تیم‌ها.

 

*شاید در مورد صعود از حالا صحبت کردن زود باشد اما تیم شما  مدعی صعود به نظر می رسد؟


راستش را بخواهید به نظرم جالب نیست الان در مورد صعود صحبت کنیم. شعار ما «هر روز بهتر از دیروز خودمان باشیم» است. اینکه چه اتفاقی ممکن است در آینده بیافتد، مهم نیست و تلاش می‌کنیم در هر بازی پرقدرت و با تلاش و کوشش زیاد به میدان برویم.


*بازی با سرخپوشان را چطور می بینید؟


 تیم پاکدشت تغییرات زیادی داشت. عنایتی از دوستان خوب ماست که رشد خیلی خوبی داشته. ما می‌دانیم بازی پر اهمیتی داریم. از امروز تمام تمرکزمان روی بازی با سرخ‌پوشان است.

 

*پیرامون بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی صحبت می کنید؟


در همه دنیا یکسری شرح وظایف برای سرمربیان تعریف می‌شود که اکثریت تصمیم‌ها برای تیم با سرمربی است اما وقتی سرمربی نباشد هیچ کاری پیش نخواهد رفت و تصمیمات حیاتی و اصلی معلق می‌ماند. این تصمیمات حیاتی اگر زمان تعلیقش زیادتر باشد، به همان میزان آسیب‌پذیری هم بالاتر می‌رود. معمولاً یکسری چون با بازی‌ها حدود یک ماه و 20 روز فاصله داریم فکر می‌کنند مشکلی نیست اما نباید اینطور فکر کرد. شرایط سخت است و به نظر با این شرایط، گزینه داخلی می‌تواند بهتر باشد، به دلیل شناخت و آگاهی بیشتر و با توجه به اینکه زمان را از دست دادیم چراکه اگر مربی خارجی انتخاب شود، یک زمانی را هم باید بابت شناخت مربی از بازیکنان از دست بدهیم که قطع به یقین با چالش مواجه خواهیم شد.

 

*دایی یا قلعه نویی؛ کدام گزینه را بهتر می دانید؟


 هر دو بزرگوار کارکشته و با رزومه مشخص هستند؛ با سبک‌های متفاوت. هر دو سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارند. من در این مورد خودم را جایز نمی‌دانم که اظهارنظر کنم اما هر دو گزینه، برای مسئولان و مردم موجه و قابل اعتنا هستند. قلعه‌نویی و دایی ارشدترین گزینه‌های داخلی هستند. قلعه‌نویی در تمام تیم‌هایی که بوده توانایی‌هایش را ثابت کرده چون همه جا به موفقیت رسیده. دایی هم از شخصیتی بین‌المللی و کاریزمای خاصی برخوردار است و تیم‌هایی که داشته، موفق بوده‌اند. پس فکر می‌کنم دایی و قلعه‌نویی ارجح‌ترین گزینه‌ها هستند. اگر شرایط برای انتخاب سرمربی مهیا است امیدوارم هر‌چه سریع‌تر این کار انجام شود. حتی یک روز زودتر هم به نفع تیم ملی است.

فولادمبارکه سپاهان علی دایی محمد ربیعی (مربی) دسته یک امیر قلعه نویی(سرمربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان علی دایی دسته یک امیر قلعه نویی سرمربی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید؛ دعوای امیر قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227601 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم