Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اظهارات اخیر ظریف در میدان جنگ با آمریکا واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود، گفت: وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم کارخانه ای نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ، اظهار داشت: اتخاذ مواضع این چنینی از سوی آقای ظریف در طول این چند سال مسئولیت او، بارها و بارها تکرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همین مواضع انتحاری باعث شد تا توافق برجام به صورت یک توافقنامه بی بنیان و سست بنا شود که نه تنها تحریم های لغو نشود بلکه تحریم های بیشتری بر ملت ایران اعمال شود.

این کارشناس سیاسی افزود:  در شرایطی که در منطقه نهضت خونخواهی شهید سلیمانی به بهای اخراج جرثومه فساد و شیطان بزرگ  مطرح می شود و ملت ایران با حماسه ده ها میلیونی که در طول تاریخ بشریت بی سابقه بود است و مسئله خونخواهی و انتقام سخت را سرمی دهند؛ رد نکردن درخواست آمریکا برای مذاکره چه پیامی دارد؟

وی اضافه کرد: وزارت امور خارجه تابلو سیاسی هر کشوری است سیاست جمهوری اسلامی ایران اعلام مواضع یکپارچه ملت ایران و حتی کل منطقه در جریان اخیر است که یک‌باره در وسط میدان جنگ این چنینی پالسی به دشمن داده می شود؛ واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود؟

کارخانه ای با اشاره به اینکه رهبری بارها و بارها فرمودند من به آمریکا بدبین هستم، خاطرنشان کرد: متاسفانه این هشدارهای رهبری مورد توجه قرار نگرفت و برجام منعقد شد و نتیجه آن را هم دیدیم.

وی ابراز داشت: رهبری بعد از شهادت سردار نام‌آور ایرانی به صراحت اعلام کردند که مسئله مذاکره با آمریکا منتفی است و این مسئله بدیهی است که کسی با قاتل مذاکره نمی کند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: وزارت امور خارجه در خصوص این مسئله که قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرده است مواضع قاطع و سریع در راستای سیاست انقلابی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه