Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:54:16 GMT

هنوز همان تیم گردن‌کلفت نیم‌فصل اول هستیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۴۶۷

هنوز همان تیم گردن‌کلفت نیم‌فصل اول هستیم

کاپیتان نفت مسجد سلیمان پیروزی مقابل همنام آبادانی را نشانه قدرت تیمش می داند.

به گزارش ورزش سه، تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار خانگی موفق به شکست تیم صنعت نفت آبادان شد، در این دیدار علیزاده و سینگ برای تیم تارتار گلزنی کردند. صادق صادقی هافبک و کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان درباره این دیدار اینچنین گفت: نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم و فکر می‌کنم همه و حتی دوستان آبادانی که بازی را دیدند، می گویند حق ما برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل در این دیدار زدیم و هنوز هم می‌توانستیم به گل برسیم. تیم صنعت نفت آبادان موقعیت خاصی نداشت و فکر می‌کنم آنها مثل همیشه نبودند.

 

وی ادامه داد: شاید عده‌ای این مسأله را از شانس ما بدانند اما اصلا بحث شانس نیست، ما با برنامه بازی کردیم. نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم و تلاش بسیار کردیم تا صحبت‌های آقای تارتار را در زمین اجرا کنیم. این برد شیرین هم به مردم خوب و خونگرم مسجدسلیمان تقدیم می‌کنیم که تنها دلخوشی‌شان همین تیم است و این مدت حسابی پشت تیم ما بودند.


صادقی درباره تغییرات زیادی که در نیم‌فصل داشتند گفت: فکر می‌کنم شاکله اصلی تیم حفظ شده است، ما همان تیم گردن‌کلفت نیم‌فصل اول لیگ هستیم و در هیچ دیداری هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت. قطعا و قطعا برای برد در دیدارهای پیش‌رو تلاش می‌کنیم. بازی‌های ما سخت است اما هدف ما رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی است.

 

وی در انتها درباره دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گفت: خاطره خوبی این فصل در ورزشگاه آزادی داشتیم، استقلال تیم قدرتمندی است، برای آنها در دیدار با الریان آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه نماینده ایران هستند. در دیدار با استقلال نیز به دنبال برد خواهیم بود و قطعا کادرفنی برنامه ریزی خوبی کرده و در میدان آن را به نمایش خواهیم گذاشت.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • گروه هفت مقابل گردن‌کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستد
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • تتوی روی گردن یک سرباز در رژه ارتش خبرساز شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی