Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری کردستان، موسسه فرهنگی بهمن سبز و فرمانداری شهرستان سقز، قرار است که سینما استقلال دراین شهر با سه سالن مجزا احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

او افزود: طراحی ونقشه و دیتل اجرایی معماری، سازه، تاسیسات برقی و مکانیکی این مرکز فرهنگی توسط مهندسان ذیصلاح انجام شده است و انتظار می‌رود که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و در مدت زمان کمتر از هفت ماه بازسازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سینما در شهرستان سقز، گفت: سقز به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان و همچنین با توجه به ظرفیت‌های بالای فرهنگی نیازمند توجه جدی نسبت به مسائل فرهنگی و هنری است و به همین دلیل انتظار می‌رفت سال‌های قبل این پروژه اجرایی و عملیاتی می‌شد.

او بیان کرد: بدون شک امروز هنر سینما به دلیل تاثیرگذاری بالا و همچنین گستردگی و تنوع در جذب مخاطب دارای اهمیت صدچندان است و به همین دلیل با بهره‌برداری از این امکان جدید فرهنگی، گامی مهم در راستای کمک به توسعه شهرستان سقز برداشته می‌شود.

مرادی با اشاره به وجود پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی در شهر بیجار، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال حاضر با در اختیار داشتن یک‌هزارو ۱۰۰ صندلی سینما در استان ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از سینما استقلال سقز حدود ۵۰۰ صندلی به سرانه سینمایی استان افزوده شود.

او با درخواست از مسوولان استانی و شهرستانی در راستای کمک به تسریع در بازسازی و بهره‌برداری از سینما استقلال سقز، یادآور شد: تسهیل کردن امور از سوی مسوولان مربوطه یکی از انتظارات جدی حوزه هنری استان است تا در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث سینما حوزه هنری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم