Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۱۱۰عنوان برنامه در دهه فجر در سطح استان اجرا می شود.

سرهنگ تقی نجمی امروز هشتم بهمن ماه درجلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، افزود:۱۱۰عنوان برنامه شاخص و بیش از ۲۰۰۰ مورد برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: ۴۱ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور استان اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بابیان اینکه دشمن در پی مایوس و ناامید کردن ملت از انقلاب است، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال باشعار "انقلاب اسلامی زنده و پویا، پشتیبان ولایت" برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در ۸سال دفاع مقدس جز ۵استان درگیر در جنگ بوده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۳۵۰هزار نفر از ۱۴ استان در قالب گروه‌های راهیان نور از مناطق جنگی استان بازدید کرده اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ‌نجمی ادامه داد:  ۱۱۰۰۰ دلنوشته از سوی بازدیدکنندگان مناطق راهیان نور استان به کمیته بسیج استان رسیده که در دهه فجر امسال با برگزاری جشنواره ای از ۸۰ اثر برتر تجلیل خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در دهه فجر امسال ۳۰پروژه عمرانی بااعتبار ۲۰میلیارد تومان در سراسر استان افتتاح می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح پروژه در دهه فجر راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای پنج مولفه عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ با تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای پنج آیتم عمرانی خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز افزود: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمان‌کاری نیاز دارد که در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده است اجرای آن تسریع شود.

احمدزاده ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به چهارمین مؤلفه عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، اضافه کرد: درزگیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث چهار پل ترافیکی در این میدان هستیم.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 746590

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی