Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نقی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر در آذربایجان‌غربی انتخاب و با طی دوره یک و نیم ساله به نسل خلاق و کارآفرین تبدیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: ارائه مشاوره های کسب و کار و شناسایی هوش کارآفرینانه و جلب ایده های نوجوانان مهمترین اهداف راه‌اندازی این مرکز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال مخاطبان اصلی این باشگاه هستند و ایده‌های این رده سنی در باشگاه مورد تجزیه تحلیل و استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارآفرینی یک اندیشه و ایده است که فرد باید آن را تبدیل به کسب و کار کرده و بتواند از آن برای خود ارزش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تولید کند، ادامه داد: هر فرد در هر سن و سالی می‌تواند یک کارآفرین موفق باشد و نوجوانان نیز در این خصوص می‌توانند موثر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هدف از تشکیل این باشگاه، تربیت دانش‌آموزان خلاق است تا با شبکه‌سازی در توسعه این استان موثر باشند.

به گزارش ایرنا، قرار است این باشگاه تا پایان سال در همه استان‌های کشور راه‌اندازی شود.

در مدت ۱.۵ سال، آموزش‌های لازم توسط بخش خصوصی، آموزش‌وپرورش، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد به دانش‌آموزان عضو این باشگاه ارائه می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی استان های کشور فنی و حرفه ای کمیته امداد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش، ۱.۶ درصدی حجم آب در مخازن سد‌های چهارده گانه استان در سال جاری خبر داد و گفت: حجم فعلی آب در مخازن سد‌های استان، ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۲۱ میلیون مترمکعب بود.

مجید رستگاری افزود: علیرغم اینکهسد بوکان با ۵۹۷ میلیون مترمکعب آب پر آب‌ترین سد استان است، آب در مخزن این سد سیزده میلیون مترمکعب در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: سد سردشت با ۳۳۶ و سد مهاباد با ۱۷۵ میلیون مترمکعب در ردیف دوم و سوم پر آب‌ترین سد‌های استان قرار گرفته اند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر سد سیلوه پیرانشهر ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: سد شهرچای در حال حاضر ۵۰.۵ میلیون مترمکعب آب دارد که در مدت مشابه سال قبل، ۶۷.۵ میلیون مترمکعب آب داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • حجم آب سد‌های آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی