Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین مانع در برابر آمریکا و نظام سلطه برای ارتکاب جنایات بیشتر است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه‌های اجرایی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی عظمت و شرافت را به ملت ایران و کشور ایران برگرداند و ضد ارزش‌ها را سرکوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب برکات متعددی در تمامی ابعاد از جمله علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به مجد و عظمت رسیده و اوج بالندگی و شکوه رسیده به گونه‌ای که با ابرقدرت‌های جهان مقابله می‌کند.

حسینی انقلاب اسلامی را بزرگترین مانع در برابر آمریکا و نظام سلطه برای اینکه بیشتر از این جنایت نکنند، دانست و افزود: شایسته است که شجره انقلاب به درختی تنومند تبدیل شود و از ابتدای انقلاب تاکنون استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران توطئه کرده‌اند.

اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی محوریت تمام برنامه‌‌های ورزشی دهه فجر استنخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان همدان برگزار می‌شوداصفهان| سرشاخه ویژه برنامه‌های دهه فجر، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی استبوشهر| قدرت آمریکا در سایه انقلاب اسلامی شکست خورده و رو به افول است

امام جمعه یاسوج بیان کرد: این انقلاب یک امانت بوده که در اختیار مردم و مسئولان قرار گرفته و باید از آن حراست و حفاظت کرد، دستاوردها و برکات انقلاب به طور منصفانه و بدون از اغراق گویی برای مردم تبیین و بیان شود.

حسینی با بیان اینکه تمامی حرکت‌های مذهبی و دینی در دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: خدمت کردن به مردم در نظام اسلامی ایران ثواب مضاعف دارد و هرگونه خیانت نیز مستحق مجازات سخت است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها دشمن شکن و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و شرکت مردم در آئین تشیع پیکر شهید سلیمانی نیز سبب ترس و وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شد و بیشترین ترس دشمنان از همین حضور مردم در صحنه بوده و تلاش می‌کنند آن را کم رنگ کنند.

انتهای پیام/541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هادی پور افزود: کنکور ۱۴۰۳ در دو نوبت برگزار که نوبت اول در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم در روز‌های هفتم و هشتم تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. هادی پور با بیان اینکه در کنکور امسال نیز مثل سال گذشته نتیجه هر دو آزمون برای داوطلبان قابل استفاده است و نمره بالاتر برای انتخاب رشته در کارنامه اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های کنکور امسال با سال‌های گذشته این است که در گروه آزمایشی هنر و زبان، داوطلبان فقط می‌توانند یک مورد را انتخاب کنند، همچنین در پایان همه آزمون‌هایی که در گروه‌های آزمایشی برگزار می‌شود داوطلبانی که مایل هستند در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند باید به سوالاتی که در پایان آزمون به آنها داده می‌شود پاسخ دهند. وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی آزمون کنکور برگزار می‌شود افزود: صبح پنجشنبه ششم اریبهشت آزمون گروه آزمایشی ریاضی و انسانی، عصر این روز آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان، و صبح روز جمعه هفت اردیبهشت آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: کل داوطلبان کنکور استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام گروه‌های آزمایشی ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر خانم و هفت هزار و ۳۶۷ مرد هستند . نماینده تام الختیار دانشگاه یاسوج عنوان کرد: متولی برگزاری کنکور در شهرستان‌های بویراحمد و دنا دانشگاه یاسوج و در شهرستان‌های دیگر، هم دانشگاه و آموزش و پرورش است.. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان در این استان ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر، معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است. همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند. وی بیان کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است. عمران فر ریس پلیس فتا استان هم افزود:در این روز‌های نزدیک به کنکور سراسری سودجویانی قصد فریب دانش آموزان و خانواد‌های آنها را دارند توصیه می شود هیچگونه توجه‌ای به این نوع افراد نشود. وی با بیان اینکه متاسفانه افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند، اضافه کرد: عمدتا تبلیغات این افراد سودجو نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود . وی بیان کرد: به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورید و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است