Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: بنیان گذار و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امامین انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار انقلاب اسلامی در جهان اسلام برجسته ترین شخصیت است که ما باید وجود نعمت ولایت در کشور ایران و جهان اسلام را شکر گذارباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی باعث استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد افزود: در تشییع پیکر شهید سلیمانی خون‌های مردم، جوانان و همه دل باختگان نظام جمهوری اسلامی به جوش آمد و حماسه‌ای بی نظیر آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما مبتنی بر حرکت مردمی  و یکی از شاخصه‌های این حرکت حضور در انتخابات است عنوان کرد: در ایام دهه فجر تمام اقدامات وحرکات ما باید به سوی حضور مردم در جشن‌های فجر باشد و در نهایت به راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و حضور مردم در انتخابات مجلس منجر شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: از راویان و صاحبان اصلی انقلاب تجلیل و از تجربیات آنها برای انتقال نگاه و آرمان های انقلاب به نسل جدید استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ را باید به خوبی برای نسل جدید بازگو کرد افزود: آغاز دهه فجر یعنی جاری شدن احکام اسلام در رگ‌های جامعه، مدنیت، یعنی بله گفتن به تمدن اسلامی که بشریت را به قله‌های رفیع می‌رساند.

حجت الاسلام حیات الغیبی با اشاره به اینکه حضور مردم یعنی رای دادن به مکتبی که شهید سلیمانی پرورش یافته آن است، یادآور شد: وجود مربیان بزرگی مثل امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب توانسته جوانان ما را به شکوفایی برساند.

وی ادامه داد: دهه فجر به معنای آغاز فکر در تمام امور زندگی و جاری شدن احکام اسلام در تمام رگ های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی جامعه اسلامی، مدنیت دین است.

وی در ادامه به برنامه ها و کارگروه‌های ستاد دهه فجراشاره کرد و گفت: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانه‌ها، دیدار مردم و مسئوولان با نماینده ولی فقیه، رژه موتوری نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن در مساجد، تجلیل از تولیدکنندگان نمونه زنان روستایی و برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی در ۱۰۰ روستای شاخص از برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

حجت الاسلام حیات الغیبی همچنین برگزاری ۲۰ نمایشگاه در پارک‌ها، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی، همایش ۲ هزار نفری دانش آموزی در ورزشگاه تختی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس استان، جشن پرواز بادبادک‌ها و برگزاری یادواره شهدا در همه شهرستان‌ها  را از دیگر برنامه‌ها در این ایام بیان کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه مد و لباس فجر، محفل شعر و خاطره گویی انقلاب اسلامی در مساجد، مراسم چهلم شهید قاسم سلیمانی نیز به مناسبت دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی که به مناسبت روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد گفت: نمایشگاه‌های عکس، کتاب و فیلم تا جشنواره‌های موسیقی و خوراک از جمله رویدادهای فرهنگی هستند که می‌توانند تأثیر به سزایی در رونق گردشگری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: امروزه صرف وجود جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی در جذب گردشگر مهم نیست، بلکه خلق رویدادها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند به جذب حداکثری و ماندگاری بیشتر آن‌ها در مقصد گردشگر کمک کند.

محمد ثابت اقلیدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی افزود: این رویداد بی‌شک تأثیر به سزایی در معرفی فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی دارد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی گردشگران از نزدیک با این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به تداوم برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در اماکن شاخص تاریخی و فرهنگی فارس اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران از این برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بنا داریم این رویدادهای فرهنگی را با حضور اساتید مجرب و پیشکسوت حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در اماکن تاریخی چون حافظ و سعدی برگزار نمائیم.

گفتنی است در جریان این رویداد آثار خط و نقاشی تنی چند از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ به نمایش درآمد و این اساتید به صورت ورک‎‌شاپ بخشی از فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دادند.

همچنین در این برنامه اساتید خوشنویسی آقایان ابراهیمی، ذوالنون و حسن‌زاده همچنین اساتید گل و مرغ خانم‌ها عرفانی، رابطیان، ارمی، داوودی، تودجی و کاظمی تقدیر شدند.

کد خبر 6085281

دیگر خبرها

  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی