Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا هنگام پور عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش برابر شورا و شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم و مردم استان هرمزگان برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که بتوانیم برنده میدان شویم و به نظرم یک بازی خوبی و تهاجمی زیبا هم به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام پور تصریح کرد: امروز تیم شورا و شهرداری قزوین بسیار خوب بازی کرد و ما در بخش دفاع به دلیل مصدومیت کواسی با مشکل مواجه شدیم که خوشبختانه توانستیم با هماهنگی بازیکنان این مشکلات را پوشش دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس افزود: درحال حاضر تمام تلاش ما قرار گرفتن در جمع هشت تیم پلی آف است و برای تحقق آن تمرینات سختی را انجام می دهیم.

وی در خصوص بازی بعدی این تیم گفت: دیدار بعدی ما برابر تیم مهرام تهران است و به طور یقین یک دیدار سخت خواهد بود و ما باید تلاش و تمرینات ویژه ای برای آن انجام دهیم.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در یک دیدار خانگی برابر تیم شورا و شهرداری قزوین با نتیجه ۸۵ بر ۸۱ به پیروزی رسید.

دیدار این دو تیم عصر دوشنبه هفتم بهمن در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

تیم شهرداری بندرعباس با کسب دو امتیاز شیرین این دیدار خانگی ۳۰ امتیازی شد و جایگاهش در مکان هفتم جدول تثبیت شد.

نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن اصفهان، توفارقان آذر شهر، رعدپدافند، مس کرمان، آویژه صنعت مشهد، مهرام تهران، نیروی زمینی تهران، شورای شهر قزوین، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران، ۱۴ تیمی هستند که در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارند .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان بسکتبال پتروشیمی شهرداری لیگ برتر بسکتبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ حجت الاسلام حیدری در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۳ شعبه شورای حل اختلاف در ۱۹ حوزه قضایی دایر می‌باشد که از این تعداد ۸۹ شعبه در شهر‌ها و ۸۴ شعبه نیز در روستا‌ها فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شورا‌های حل اختلاف استان، تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.
حجت الاسلام حیدری نسبت مصالحه در پرونده‌های قابل صلح و سازش شورا‌های حل اختلاف استان را ۵۱ درصد اعلام کرد و افزود: طی سال گذشته ۳۴ هزار و ۶۵۵ فقره پرونده با میانجیگری شورا‌های حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسرا‌ها جلوگیری بعمل آمده است.
این مقام قضایی بیان کرد: درسال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۴ درصد از اوراق قضایی شورا‌های حل اختلاف به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ گردیده، که علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه و رضایتمندی مراجعین شده است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین گفت: تحقق صلح سازش در پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا