Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:39:53 GMT

استقلال به دنبال حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی در دوحه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۹۹۱

استقلال به دنبال حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی در دوحه

تیم‌های الریان قطر و استقلال ایران در چارچوب مرحله سوم و نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف هم می‌روند. برنده این مسابقه به دور گروهی رقابت‌ها صعود می‌کند.

این پنجمین جدال استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اسیا است. آبی‌پوشان تهرانی در سال ۲۰۱۲ میلادی،۲ بار به مصاف ذوب‌آهن و الاتفاق رفتند که ماحصل آن ۲ پیروزی 2 بر صفر و سه بر یک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در ادامه و در سال ۲۰۱۷ در تک بازی خود در مرحله پلی‌آف بعد از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه السد را شکست داد و راهی دور گروهی شد. امسال نیز تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی ابتدا موفق شد الکویت کویت را با حساب سه بر صفر شکست دهد و حالا قرار است به مصاف الریان برود.

پیروزی در این دیدار هم استقلال را به گروه یک مسابقات این فصل می‌رساند و هم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی این تیم را در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حفظ می‌کند. آبی‌پوشان پیش از این در چهار بازی گذشته خود هشت گل زده‌اند و تنها یک بار گل خورده‌اند.

برچسب‌ها باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا الکویت کویت فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا الکویت کویت فرهاد مجیدی باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا الکویت کویت فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

دیدار نخست از رقابت‌های بسکتبال مرحله چهارم لیگ جوانان بانوان امروز در سالن آزادی سنندج برگزار شد و تیم لاستیک بارز کردستان توانست حریف زنجانی خود را شکست دهد.

 در این دیدار بلندقامتان تیم بسکتبال لاستیک بارز کردستان با نتیجه ۶۲ - ۳۸ تیم آکادمی زنجان را مغلوب کرد.

 سرمربی تیم ملی بسکتبال کردستان در این خصوص گفت:در این بازی توانستیم در مقابله با تیم تلاش زنجان بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

سروه ضرقامیان افزود: دیدار دوم این تیم در این مرحله روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در سالن آزادی برگزار می‌شود و در صورت بُرد لاستیک بارز، نماینده کردستان به مرحله ۱/۴ نهایی صعود خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد