Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:00:14 GMT

شهرداری ها وظایف فرهنگی اجتماعی نیز دارند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۰۵۱

شهرداری ها وظایف فرهنگی اجتماعی نیز دارند

سرپرست شهرداری صالحیه در گفتگو با خبرنگاران گفت :شهرداری ها وظایف فرهنگی اجتماعی نیز دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرپرست شهرداری صالحیه در گفتگو با خبرنگاران گفت :شهرداری صالحیه در سال ۹۸ بیشتر به کارهای عمرانی پرداخته است در حالی که شهرداری ها وظایف دیگری همچون انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز دارند که باید برای شادی و نشاط شهروندان ، بکوشیم در همین خصوص برای دهه فجر برنامه های محله محور را درنظر گرفته ایم که با استقبال مردم انجام این برنامه ها در سال ۹۹ بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص این برنامه محله محور که در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد افزود :این برنامه در یک صبح جمعه تا بعد از ظهر برگزارخواهد شد که در این برنامه خدماتی نظیر ایستگاه نقاشی ،آشپزی ،مسابقات ورزشی ،تست قند خون و ویزیت توسط پزشک برای شهروندان صالحیه انجام خواهد شد تا مردم با مجموعه شهرداری صمیمت بیشتری را حس کنند و تعامل بیشتری در کارها داشته باشند .

آگاهی مند  پروژه های قابل افتتاح دهه فجر را خاطر نشان کرد و گفت :برای دهه فجر دو پارک محله ای افتتاح خواهد شد یکی پارک فجر انقلاب است و دیگری هم محله ای در خیابان نقاوت  که در قدیم حمام عمومی بوده و حضور معتادان در آن قسمت شهروندان را آزار میداد که زمین آن را تحت تملک شهرداری درآوردیم و در حال حاضر تبدیل به یک پارک محله ای میشود  و پروژه های شهرداری صالحیه برای دهه فجر  اعتباری نزدیک به ۱۱ میلیارد در بر داشته ،پروژه ی گلخانه و فاز دوم بلوار آیت الله هاشمی نیز که نواقصی داشته است درحال تکمیل میباشد که امیدواریم برای افتتاخ در دهه فجر آماده شود

آگاهی مند در خصوص بیوگرافی خود گفت :بنده متولد سال ۱۳۶۰ با مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد با گرایش راه و ترابری هستم و در صالحیه متولد شدم و از کودکی با خانواده در این شهر زندگی کرده ام از سال ۸۴ وارد شهرداری شدم و در واحدهای مختلفی کار کردم از عمران و شهرسازی گرفته تا روابط عمومی و بازرسی و درحال حاضر نیز به عنوان سرپرست شهرداری صالحیه در خدمت مردم مییاشم  و همین تجارب باعث شده بتوانم تا به امروز در کارم موفق دیده بشوم.

وی  نقاط ضعف و قوت شهر را برشمرد و گفت :نقطه ضعف شهر صالحیه با جمعیت ۵۸هزار نفری عدم دسترسی مناسب به شهرهای اطراف است که همین مسئله باعث میشود سرمایه گذاران در این شهر جذب نشوند اما در آینده ای نزدیک به علت ایجاد دسترسی به واوان که در مراحل پایانی تکمیل پروژه هستیم میتوانیم تا حدودی از این نقص در شهر صالخیه بکاهیم و همچنین یکی دیگر از نقاط ضعف شهر و شهرداری نداشتن یک برنامه ی ده ساله برای آینده میباشد که درحال حاضر یک نیاز محسوب میشود و سعی داریم این مشکل را نیز از طریق ایجاد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مرتفع کنیم ،نقاط قوت این شهر نیز قطعا مردمان خوب و خونگرم  آن است و همچنین کارهای وسیع عمرانی که در شهر صالحیه بی سابقه و زبانزد شده است .

آگاهی مند برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری افزود :برنامه خیلی خوب برای درامد پایدار برنامه ریزی شده که نیاز است مراجع بالا دست ما در استانداری به سرانجام برسانند شهرداری  توانسته است ۵۰ هکتار زمین را توافق کند که اگر  سرانجام مطلوبی برسد ، یک شهرک صنفی غیرآلاینده در صالحیه ایجاد خواهد شد که درآینده هیچ مشکل درآمدی در صالحیه نداشته باشیم .

سرپرست شهرداری صالحیه در پایان گفت :الویت و هدف اصلی من خدمت به مردم است که باید مردم بدون واسطه بتوانند با مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند و همچنین الویت بنده در شهر صالحیه انجام اقدامات زیر ساختی است چراکه  زیر ساخت ها در این شهر ضعیف است مانند زیرساختهای ورزشی و فرهنگی ومدیریت بحران که نیاز اساسی محسوب میشود و باید ساخته و پرداخته شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری صالحیه وظایف فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر

رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به رضایت تهرانی‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران در عید فطر گفت: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر ۱۴۰۴، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم. - اخبار اجتماعی -

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری؛ رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر و رئیس ستاد نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اقدامات فرهنگی و خدماتی شهرداری تهران در نماز عید فطر امسال و تفاوت آن با سال‌های قبل اظهار کرد: از شهردار تهران، اعضای شورای شهر تهران و معاونین شهردار بویژه معاون فرهنگی و امور اجتماعی، معاون خدمات شهری و محیط زیست و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تشکر می‌کنیم که پای کار بودند.

وی با اشاره به حضور گسترده مجموعه عظیمی از عوامل مدیریت شهری شامل مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و خدمات شهری در نماز عید فطر امسال گفت: نماز عید فطر به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی، پس از یک ماه روزه‌داری، با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و از عظمت و شکوه خاصی برخوردار است.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: هرگونه اقدام فرهنگی و اجتماعی برای تجلی و شکوه این عید و بندگی خداوند، از اهمیت بالایی برخوردار و بسیار مورد تاکید است. نماز عید سعید فطر، علاوه بر بعد سیاسی و اعتقادی، جنبه جشن و شادی نیز دارد که پیش از این کمتر به آن توجه می‌شد.

بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه برای استقرار و حضور هموطنان در نماز عید فطر باید امکانات ویژه‌ای فراهم می‌شد و برای این میزبانی نیاز به تدارک جشن‌ها و کارهای فرهنگی ویژه داشتیم، گفت: برای میزبانی، باید تدارک جشن و اقدامات فرهنگی مناسب را می‌دیدیم که با همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری تهران و مجموعه‌های این معاونت، اقدام خاصی رقم خورد.

وی درباره برگزاری پویش روزه اولی‌ها، بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار، پویش روزه‌اولی‌ها به همت معاونت فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.در این پویش، برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی و سرودخوانی اجرا شد که جلوه خاصی به نماز عید فطر بخشید.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران، ادامه داد: صبحانه به طور متنوع و با سلیقه خوب توزیع و از روزه‌داران پذیرایی شد که مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت. بعد از نماز نیز خانواده‌ها در فضای فرهنگی مناسب در موکب‌های مردمی پذیرایی شدند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به توزیع هدایا توسط نوجوانان به کودکان در نماز عید سعید فطر بیان کرد: برنامه توزیع هدایا توسط نوجوانان به کودکان اقدامی بسیار ارزشمند و نیکو بود. 200 موکب سیار در این برنامه حضور داشتند و 30 هزار هدیه به کودکان حاضر در داخل و محوطه مصلی اهدا شد.

رییس ستاد نماز جمعه تهران درباره توزیع هدیه به کودکان افزود: نوجوانان، کوله پشتی‌هایی سرشار از هدیه به دوش، در میان جمعیت حاضر شده بودند و با شور و اشتیاق، هدایا را میان کودکان داخل و خارج از مصلی توزیع می‌کردند.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر 1404، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری