Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان کرمان گفت: همایش ملی تئاتر خیابانی "سردار آسمانی" از جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان افتتاح می‌شود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی تئاتر خیابانی با عنوان "سردار آسمانی" در تهران و چندین استان کشور اظهار داشت: آئین افتتاح این همایش در گلزار شهدای کرمان جنب مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه هفته جاری دهم بهمن ماه ساعت 12:30 برگزار می‌شود گفت: این مراسم با حضور چهره‌های سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون کشور همراه است.

وی افزود: دبیرخانه این همایش برای پاسداشت و احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم افتتاحیه این همایش را جنب مزار این شهید والامقام برگزار می‌کند.

علیزاده تصریح کرد: این همایش ملی در بخش تولید نمایش‌های خیابانی و با محوریت زندگی و مبارزات سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

جای خالی "حاج قاسم" در نخستین شب عزاداری ایام فاطمیه(س) در بیت‌الزهرا‌ + فیلمنخستین شب عزاداری ایام فاطمیه در بیت‌الزهرای حاج قاسم در کرمان + عکسآغاز اعزام راهیان نور دانش‌آموزی کرمان از مزار حاج قاسم + فیلم و عکس

به گزارش تسنیم همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی در 10 شاخه سردار آسمانی و دفاع مقدس؛ سردار آسمانی و امنیت ملی؛ سردار آسمانی و نسل جوان؛ سردار آسمانی و جبهه مقاومت اسلامی؛ سردار آسمانی و استکبار ستیزی؛ سردار آسمانی و ولایت مداری؛ سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم؛ سردار آسمانی و فرهنگ عاشورا؛ سردار آسمانی، وحدت ملی و انسجام اسلامی و سردار آسمانی و مردمداری با حضور 16 اثر شامل 12 اثر در بخش اصلی، سه اثر ویژه مساجد و یک اثر در بخش ویژه اجرا می‌شوند.

لازم به ذکر است همایش ملی تئاتر سردار آسمانی گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت از دهم بهمن در کنار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آغاز شده و تا 23 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی

به مناسبت سالگرد شهادت شهید«حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در «طرح نور»، کاروان خودرویی از محل بهشت رضا (ع) مشهد تا مزار شهید غیرت سبزوار حرکت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،به مناسبت سالگرد شهادت شهید والامقام «حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در عرصه عفاف و حجاب «طرح نور» کاروان خودرویی از روز گذشته با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران از محل حسینیه حاج قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) مشهد حرکت خود را به سمت مزار شهید غیرت در سبزوار آغاز کردند.

در همین راستا حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهارداشت: همزمان بااولین سالگرد شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی پویش مردمی تجدید پیمان با شهید غیرت و حمایت از اقدام فراجا در طرح نور(عفاف وحجاب) و امروز تلاقی پیدا کرده است با 5 اردیبهشت سالروز حادثه تاریخی طبس که نیروهای نظامی امریکا به خاک مذلت کشیده شدند.

وی افزود:خداوند متعال در واقعه طبس معجزه خود را نشان داد و این حادثه همیشه مایه مباحات نیروهای انقلاب اسلامی و شرمساری استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی تصریح کرد: کاروان خودرویی  تجدید پیمان با شهید غیرت از جوار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد  آغاز شد تا مزار شهید غیرت و دیدار و غبار روبی مزار وی؛ امیدواریم راه این شهید را بتوانیم غیرتمندانه ادامه دهیم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم