Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رسانه انگلیسی افزود: آمریکا هنوز درباره گزارش هایی که مبنی بر این که مایکل دآندریا جزو سرنشینان جان باخته حادثه سقوط هواپیمای نظامی آمریکا افغانستان بوده، اظهار نظر نکرده اند.

میرر نوشت: در برخی گزارش ها ، به نقل از منابع اطلاعاتی روسیه اینگونه ادعا شده است که دآندریا در جریان سقوط این هواپیما کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این رسانه انگلیسی، دآندریا مسئول میز ایران، افغانستان و عراق در سازمان سیا است که گفته می شود نقشه آمریکا برای ترور سردار سلیمانی را او طراحی کرده بود.

به نوشته میرر، طالبان افغانستان مدعی هدف قراردادن و ساقط کردن این هواپیما شده است اما سندی درباره ادعای خود ارائه نکرده است.

برچسب‌ها سقوط هواپیما افغانستان تارنماهای خبری ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری سرنگونی هواپیما در افغانستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما افغانستان تارنماهای خبری ایالات متحده آمریکا سقوط هواپیما افغانستان تارنماهای خبری ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله به ایران پس گرفت!

علیرغم انتشار گزارش‌ها و فیلم‌های متعدد از برقراری وضعیت عادی و آرامش در مناطق یاد شده در کشور، رسانه‌های آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حمله‌ای گسترده و موفق به ایران کرده است.

به گزارش برنا، همزمان با نشر گزارش‌هایی پیرامون فعال شدن پدافند هوایی کشور در برخی مناطق، رسانه‌های غربی، به‌خصوص رسانه‌های آمریکایی همچون سی ان ان،‌ای بی سی، ان بی سی و فاکس نیوز، با نشر اخبار کذب، جنگ روانی علیه ایران را آغاز کردند.

علیرغم انتشار گزارش‌ها و فیلم‌های متعدد از برقراری وضعیت عادی و آرامش در مناطق یاد شده در کشور، رسانه‌های آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حمله‌ای گسترده و موفق به ایران کرده است.

از طرفی، منابع همه گزارش‌های این رسانه‌ها، مقامات آمریکایی هستند. سی‌ان‌ان به نقل از منابع آمریکایی نوشته که این کشور از حمله اسرائیل به ایران خبر داشته است.

این در حالی است که هیچ فیلم یا عکسی از این حملات ادعایی توسط رسانه‌های آمریکایی منتشر نشد البته جروزالم‌پست عکسی از یک بمباران هوایی در غزه را به عنوان عکس انفجار در ایران منتشر کرد.

از سوی دیگر، خبرنگار اسرائیلی که به نقل از ABC مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود، توییت خود را حذف کرد.

وار مانیتور اکانت ناظر بین‌المللی هم در واکنش به ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر حمله اسرائیل به ایران نوشت: ناامیدکننده‌ترین پاسخی بود که تابحال دیده‌ام!

به نظر می‌رسد رسانه‌های غربی در حال انتشار خبر حملات خیالی به ایران هستند تا فشار ناشی از عملیات موشکی و پهپادی روز‌های گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی را کاهش دهند.

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله به ایران پس گرفت!
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • روایت رسانه عبری از ناکارآمدی پهپادهای آمریکایی در اوکراین
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن