Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرکل امور پیمان و رسیدگی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی از انعقاد ۱۵ قرارداد به ارزش ۵۳۰ ميليارد تومان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی، عليرضا نظری با بيان اينکه ارزش مجموع قراردادهای منعقد شده توسط اداره کل امور پيمان و رسيدگی سازمان مجری در سال ۱۳۹۸ به ۵۳۰ ميليارد تومان می‌رسد، گفت: اين قراردادها در قالب برگزاري مناقصه‌های عمومی و محدود، ترک تشريفات مناقصه و خريد تجهيزات منعقد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به همکاری کارشناسان اداره کل امور پيمان و رسيدگي سازمان مجری با شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه اشاره و اظهار کرد: هدف اين همکاری ايجاد اصلاحات لازم در فهرست‌های بهای سال ۱۳۹۸ و تنظيم آنها براي سال آينده است.

 

 مديرکل امور پیمان و رسیدگي سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی با اشاره به وضع برخی از پروژه‌های ویژه این سازمان، ادامه داد: اجرای بخشی از پروژه احداث ساختمان مرکزی مدیریت بحران کشور برعهده سازمان مجری قرار دارد.

 

نظری گفت: در اين پروژه ساخت سوله بر عهده سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی گذاشته شد که از پيشرفت فيزيکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

 

وی با بيان اينکه قرارداد ساخت سوله مرکز مديريت بحران در سال ۱۳۹۶ منعقد شد، اظهار کرد: متأسفانه جابجايي‌هاي مکان اجراي پروژه از جانب کارفرما و تغييرات اجتناب ناپذير پس از اين جابجايی‌ها سبب شد عمليات اجرايي ميانه سال ۱۳۹۷ آغاز شود.

 

مديرکل امور پیمان و رسیدگی سازمان مجری ساختمانها و تأسيسات دولتی و عمومی با بيان اينکه سوله مرکز مديريت بحران به مرحله نازک‌کاری رسيده است، گفت: در حال حاضر انعقاد قرارداد خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات پروژه در دستور کار قرار دارد.

 

نظری از انعقاد قرارداد پروژه های عمرانی به‌صورت طرح و ساخت را يکی از راهکارهای کاهش زمان و هزينه‌های اجرا ياد کرد و افزود: در اين نوع قراردادهای دو عاملی مسئوليت‌های طراحی و اجرای پروژه به پيمانکار تفويض می‌شود.

 

مديرکل امور پیمان و رسیدگی سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتی و عمومی با بيان اينکه روش طرح و ساخت سالهاست در جهان برای انعقاد قراردادهای عمرانی استفاده می‌شود، ادامه داد: لازم الاجرا نبودن اين شيوه و پرداخت نشدن به موقع اعتبارات سبب شده از قراردادهای طرح و ساخت کمتر استقبال شود./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد ساختمان وزارت راه و شهرسازی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه