Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:26:15 GMT

توقف در بزرگراه منجر به مرگ راننده شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۳۰۲

توقف در بزرگراه منجر به مرگ راننده شد

خبرگزاری میزان- شب گذشته یک تصادف منجر به فوت در بزگراه شهید یاسینی به وقوع پیوسته است. تاریخ انتشار: 13:52 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۲۷۶

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت:  ساعت ۱۱ و نیم شب گذشته در بزرگراه شهید یاسینی مسیر شمال به جنوب رو به روی پایانه شرق، یک تصادف فوتی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  نگهداری از معتادان متجاهر بیمار، ضعف اراده‌ای دارد نه قانونی

وی افزود: راننده یک پژوی ۲۰۶، به دلایل نامعلوم خودروی خود را کنار بزرگراه متوقف کرده و از خودرو پیاده شده است.

سرهنگ رازقی اظهار کرد: کمی بعد، راننده یک خودروی دیگر با این فرد در بزرگراه برخورد کرده و این فرد در دم جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت این حادثه گفت: علت این حادثه عدم توجه راننده دوم به جلو و ایست راننده اول در بزرگراه بدون رعایت نکات ایمنی عنوان شده است.

این مقام انتظامی توصیه کرد: توقف در حاشیه بزرگراه‌ها ممنوع و حادثه آفرین است، اما در صورت نیاز به توقف اضطراری، رانندگان باید علائم هشدار دهنده را در فاصله ۸۰ متری یا ۲۵۰ متری نصب کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان