Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز نیک‌سرشت در این دیدار با بیش از ۲۰ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره ملاقات کرد و قول مساعد برای پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها از طریق استانداری و دستگاه‌های اجرایی مربوطه را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دیدار مردمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجانروز چهارشنبه با مراجعه‌کنندگانی که وقت قبلی گرفته بودند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش زیادی از درخواست‌ها مربوط به اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کارآفرینی، تسهیلات و یارانه و کمک معیشتی بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در جریان این دیدارها گفت: بانک‌ها در صورت داشتن منابع و فراهم بودن شرایط متقاضیان، آماده ارائه تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال بوده و در برخی موارد نیز حسب شرایط متقاضی، تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌کنند.
وی افزود: شبکه بانکی استان، حمایت لازم را از کارآفرینان دارد.
نیک‌سرشت اظهار داشت: پرداخت یارانه و هزینه کمک معیشتی نیز شرایط خاص خود را دارد که توسط متولیان بررسی شده و در صورت احراز شرایط متقاضی نسبت به پرداخت آن اقدام می‌شود و این موضوع به صورت ملی است.
معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت یارانه و کمک معیشت نیز دلایل آن از سوی دولت به متقاضیان اعلام می‌شود.
وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی از سوی دولت به مردم، گفت: باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و از سیستم دولت الکترونیک برای انجام امور بهره‌مند شویم.
نیک‌سرشت افزود: استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای ثبت درخواست‌ها، مشکلات و بهره‌مندی از امکانات عمومی برای سهولت، دقت و سرعت در کارها است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اقتصادی استاندار زنجان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید