Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ۶۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی، از تسهیلات سربازی این نهاد از ابتدا تا پایان ۹ ماهه امسال بهره‌مند شده‌اند اظهار کرد:  راهبرد اصلی کمیته امداد زمینه‌سازی برای خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بوده و از خدمات مؤثر این نهاد در این بخش ارائه تسهیلات معافیت خدمت سربازی برای مددجویان مشمول دریافت این خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بابیان اینکه بر اساس قانون نظام‌وظیفه عمومی کشور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشمول استفاده از تسهیلات سربازی هستند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود ۶۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی، از تسهیلات سربازی این نهاد از ابتدا تا پایان ۹ ماهه امسال بهره‌مند شده‌اند.

صفری با اشاره به اینکه از مجموع مددجویان بهره‌مند از خدمات تسهیلات سربازی این نهاد در ۹ ماهه امسال ۱۸ مددجوی مشمول دریافت این خدمت از انجام خدمت سربازی معاف شده‌اند، ادامه داد: ۱۴ مددجوی تحت حمایت نیز از خدمات کاهش تعرفه سربازی این نهاد در این مدت بهره‌مند شده‌اند.

او بابیان اینکه ۲۹ مددجوی مشمول خدمت سربازی نیز با معرفی کمیته امداد استان زنجان به نزدیک‌ترین یگان محل سکونت خود منتقل‌شده‌اند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات هدفمند و زمان‌دار زمینه خوداتکایی و استقلال معیشتی و اقتصادی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد در یک بازه زمانی مشخص فراهم شود.     انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد معافیت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی گفت: ایرانیان، خیرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیرگذار و غیرقابل انکار، دارای اهمیت ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و … در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: ایرانیان نوعدوست مقیم خارج از کشور همگام با ایرانیان داخل کشور می‌توانند در زمینه‌های مورد نظر خود به هموطنان نیازمند کمک کنند.

کد خبر 6084193

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی