Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر سه‌شنبه در سی و هشتمین جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد خطاب به اعضای این کارگروه گفت: در این جلسات به اینکه فقط به ارائه گزارش و یک اظهار نظر جزئی اکتفا کنیم دردی را دوا نکردیم بلکه باید مبنای آماری که ارائه می‌شود مشخص باشد و هدف این جلسات باید رفع موانع تولید و تسهیل در ان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بانک‌های عامل باید در ارائه گزارش خود مبانی منطقی داشته باشند تا مشخص شود این بانک‌ها تا چه اندازه به اهداف کارگروه دست یافته‌اند.

استاندار قم عنوان کرد: پس از ارزیابی این گزارش‌ها، بانک‌هایی که در ارائه تسهیل و رفع موانع تولید وارد عمل شده‌اند تقدیر و تشویق خواهند شد ولی بانک‌هایی که خود موانعی را جلوی راه واحدهای تولیدی ایجاد کنند توبیخ می‌شوند.

سرمست تأکید کرد: باید طبق این گزارش‌هایی که ارائه می‌شود مشخص باشد تا چه میزان به اهداف خود رسیده و یا اینکه برای سال آینده چه اقدامی باید صورت پذیرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم بانک‌های عامل در زمینه رفع موانع تولید و تسهیل امور واحدهای تولیدی، بیان کرد: در واقع بانک‌های عامل به عنوان گلوگاه رفع موانع تولید هستند که باید تفاوت‌ها را در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در گزارش‌ها دیده شود و عملکرد بانک‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

سرمست در پایان ضمن تقدیر از شرکت‌های دانش بنیان استان قم افزود: در حاشیه بازدید از نمایشگاه «الکامپ» شرکت‌های دانش بنیان صاحب ایده و نوآوری مورد بازدید قرار گرفت که این شرکت‌ها نیاز به حمایت دارند و از معاون هماهنگی امور اقتصادی می‌خواهم با دعوت از این شرکت‌ها در استانداری و اختصاص یک زمان مناسب برای ارائه ایده‌ها از این شرکت‌ها حمایت و پشتیبانی شود.

گفتنی است، در این جلسه هرکدام از نمایندگان بانک‌های عامل استان ضمن ارائه گزارشی نسبت به عملکرد خود در زمینه ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی