Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملّی " از فجر تا نوروز" بمنظور ارتقاء سلامت جسمی و روانی برای آحاد جامعه، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت بدنی، افزایش امید به زندگی و نشاط در بین آحاد جامعه از دهه فجر امسال تا نوروز 99 در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا آذربایجان غربی گفت: طرح ملّی " از فجر تا نوروز" بمنظور ارتقاء سلامت جسمی و روانی برای آحاد جامعه، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت بدنی، افزایش امید به زندگی و نشاط، اجرای همسو و هماهنگ فعالیت ها و برنامه های ورزش همگانی فدراسیون، هیأت های ورزشی و سایر دستگاه ها، نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تفریحات سالم ذر بین آحاد جامعه با تشویق عموم مردم به ورزش و فعالیت بدنی و معرفی و احیاء بازی های بومی و سنتی مناطق مختلف کشور و نیز آشنایی با رشته های متنوع ورزشی از دهه فجر امسال تا نوروز سال آینده در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: این برنامه ها شامل: برنامه های مشارکت جمعی در ورزش شامل: پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهپیمایی، دوی همگانی و ورزش های تفریحی و جشنواره های ورزش و نشاط خانوادگی می باشد که با محوریت ادارات ورزش و جوانان و با همکاری دستگاه های مرتبط در مکان و فضاهای مناسب اعم از بوستان ها، پارک ها و مجموعه های تفریحی از اوّل بهمن 98 لغایت 20 فروردین 99 برگزار می شود. دکتر مهدی زاده در ادامه گفت: با حمایت های معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، پیگیری های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری اعضای شورای ورزش همگانی بخصوص استاندار محترم و توجه و اهتمام فرمانداران شهرستان ها امیدواریم بتوانیم این طرح ملّی را به شایستگی ذر استان اجرا کنیم. رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: از حامیان مالی و اسپانسرها و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران می خواهیم تا با ظرفیت های بالای خود نقش مهم و اثرگزار خود را در ترویج و تبلیغ ورزش های همگانی بعنوان رسالتی خطیر برای سلامت و نشاط روحی و جسمی مردم جامعه ایفا نمایند. مهدی زاده در خاتمه گفت: امسال نیز همایش ها و جشنواره های ورزش همگانی شامل: پیاده روی، کوهنوردی، جشنواره ورزش های زمستانی، دوچرخه سواری و ...در کنار مسابقات ورزشی کارکنان دولت برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ورزش ترویج ورزش همگانی ورزش و جوانان آذربایجان غربی ترویج ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجرا است