Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی باید بهتر بتواند در آینده در حوزه‌ی قهرمانی گام‌های موثری بردارد و سر و شکل جدیدی را در فدراسیون ایجاد کند. تاریخ انتشار: 13:57 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۲۸۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: این مجمع قرار بود ۱۲ آذر برگزار شود که بنا به دلایلی به دلیل نامه‌نگاری برخی از کاندیدا‌ها منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به اعتقاد من مجمع امروز در یک فضای آرام و خوبی برگزار شد و از ۴۱ رأی یوسف بهتری توانست با ۳۶ رأی رئیس فدراسیون ورزش شود. امیدوارم وی بتواند مدیریت جدید شرایط خوبی را برای فدراسیون رقم بزند.

وی با تشکر از رئیس پیشین و سرپرست فدراسیون گفت: این انتخابات در فضای آرام و بدون حاشیه برگزار شد که البته اگر برخی از کاندیدا‌ها در دور اول به برگزاری انتخاب اعتراض داشتند باید بگویم یوسف بهتری با رأی اعضای مجمع رئیس فدراسیون شد و کسانی که مخالف  انتخاب وی بودند در رای‌گیری رأی سفید دادند. برگزاری مجمع قواعدی دارد که بر اساس آن انتخاب انجام می‌شود. آنچه مسلم است امروز همه چیز شفاف بود و اعضای مجمع در فضای آرام و بدون حاشیه رئیس آینده این فدراسیون را انتخاب کردند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای پیرامون بازگشت برخی از سبک‌ها که از این فدراسیون جدا شده و تحت پوشش سایر فدراسیون‌ها قرار دارند توضیح داد: فدراسیون رزمی یک فدراسیون تخصصی است و تمام سبک‌ها باید تحت پوشش این فدراسیون قرار بگیرد. وزارت ورزش در این زمینه تلاش می‌کند تا رشته‌هایی که از فدراسیون رزمی جدا شده‌اند دوباره  تحت پوشش این فدراسیون قرار بگیرند.

علی‌نژاد با بیان اینکه، این فدراسیون بیشتر در بحث همگانی فعالیت داشته، تاکید کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی باید بهتر بتواند درآینده در حوزه‌ی قهرمانی گام‌های موثری بردارد و سر و شکل جدیدی را در فدراسیون ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های مهم این فدراسیون این است که کمتر از منابع دولتی استفاده می‌کند و بیشتر بخش خصوصی در فعالیت‌های این فدراسیون دخالت دارد که این نیز قابل توجه است. باید سبک‌هایی که محتوای فنی ندارند در این فدراسیون بازنگری شود تا بعد از ده تا ۱۵ سال خروجی خوبی را از این ورزش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهتری رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی نموده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد.

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال ۱۴۰۳، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف نمود و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد.

کد خبر 6080064

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش