Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه فاطمی روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: این کتاب‌ها در  نهمین نمایشگاه یار مهربان و از سوی یکصد ناشر تخصصی حوزه کودک و نوجوان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین علاوه بر آن تجهیزات ورزشی به ۶۰۰ تا یکهزار باب مدرسه کم‌برخوردار و نیمه‌برخوردار در اصفهان تعلق می‌گیرد.

رییس امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: این اقدام با همکاری شرکت تعاونی ناشران اصفهان و اداره‌کل آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین نمایشگاه یار مهربان با هدف ترویج عادت مطالعه در دوران کودکی و نوجوانی با حضور ناشران کتاب کودک و نوجوان از اصفهان و تهران  ۱۰ تا ۲۱ بهمن در ارگ جهان نما اصفهان برگزار می‌شود.

 سرانه زمان مطالعه کتاب غیر درسی در استان اصفهان ۹ ساعت و ۱۳ دقیقه،  سرانه مطالعه الکترونیکی یک ساعت و ۵۱ دقیقه و مطالعه کتاب چاپی هفت ساعت در ماه است.

 در استان اصفهان بیش از ۴۰۰ ناشر فعالیت می‌کنند،

از۱۸۵ باب کتابخانه استان اصفهان  افزون بر ۴۰ کتابخانه در مناطق محروم قرار دارند که نزدیک به ۶۰ درصد کتاب مورد نیاز را فراهم می‌کنند. کتابخانه‌های استان ۳.۵ میلیون جلد کتاب در بخش‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری دارند.

استان اصفهان دارای  ۹۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و  پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه است.  

برچسب‌ها شهرداری اصفهان اصفهان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان کتاب شهرداری اصفهان اصفهان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود

محمود حاجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی فتح خون اثر شهید سید مرتضی آوینی با همکاری کتابخانه های عمومی و اهالی فرهنگ و ادب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: مهلت شرکت در مسابقه از ۲۰ فروردین تا ۳۰ فروردین ماه و برای گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

حاجی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این مسابقه در آشنایی نسل جوان با یکی از آثار فاخر سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی قدمی برداشته باشیم.

کد خبر 6078471

دیگر خبرها

  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • بیش از ۱.۱ میلیون کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان ثبت امانت شد
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • ورود «شهر شکل‌ها ۲» به کتابفروشی‌ها