Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@23:55:59 GMT

پیگیر مشکلات قطار حومه‌ای پیشوا هستیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۴۵۴

پیگیر مشکلات قطار حومه‌ای پیشوا هستیم

تین نیوز فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با جدیت و به‌صورت ویژه پیگیر حل مشکل قطار حومه‌ای هستیم و هفته آینده برای این موضوع با مدیر راه‌آهن استان تهران جلسه‌ای خواهیم داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس ، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در خصوص سوژه ثبت شده توسط مردم جنوب شرق تهران در سامانه فارس من (مسافران قطار تهران و حومه بیش از ظرفیت است) که به کمبود قطار حومه‌ای اشاره می‌کرد، اظهار کرد: ما از مشکلات شهروندان در قطار حومه‌ای آگاه هستیم ولی به‌سرعت این مسئله و افزایش واگن با توجه به مشکلاتی که در کشور و بحث تحریم‌ها وجود دارد حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته آینده جلسه‌ای با مدیر راه‌آهن استان خواهیم داشت و در مورد افزایش واگن قطار حومه‌ای تهران پیشوا صحبت خواهیم کرد ان‌شاءالله جلسه نتیجه خوبی داشته باشد.

عباسی تصریح کرد: ما با جدیت پیگیر این مشکل مهم هستیم شهروندان عزیز صبر و تحمل بیشتری داشته باشند تا این مشکل به‌زودی برطرف شود و بدانند که به‌صورت ویژه پیگیر این موضوع برای حل این مشکل و افزایش واگن‌های قطار حومه‌ای هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پیشوا قطار حومه ای پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه