Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران از برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری دهه فجر با موضوعات مختلف در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جواد کارگران» امروز (سه شنبه ۸ بهمن) در کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: فرهنگ یکی از مسائل مهم در بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین پیروزی مسلمانان جهان اسلام است افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا گفتمان ارزش‌مداری، گفتمان عزت مداری و ایثارگری در بین مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه برپا شود.

 

وی از برگزاری 700 عنوان برنامه فرهنگی هنری دهه فجر با موضوعات مختلف در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

 

کارگران، افتتاح سینما اندیشه در محل فرهنگسرا، اجرای ویژه برنامه دهه فاطمیه، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، افتتاح فرهنگسرای باباحیدر، عصر شعر، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب و اهدای کتاب و بسته فرهنگی، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری ایستگاه عکس یادگاری در راهپیمایی، غبارروبی گلزار شهدا و فضاسازی را از جمله برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در سطح استان عنوان کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نمایشگاه مطبوعات روزشمار انقلاب اسلامی، همایش تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی، رونمایی از کتاب، نواختن زنگ انقلاب اسلامی، راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع کتاب، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، اجرای نمایش با موضوع مقاومت و دفاع مقدس، کارگاه خوشنویسی ویژه ایام الله دهه فجر و جشن بزرگ بهار انقلاب را از دیگر برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر در سطح استان برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ و هنر در استان بوشهر حمایت می‌شوند/ رفع مشکلات هنرمندان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان استان بوشهر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای غزه و قدردانی از مجاهدت‌های هنرمندان انقلابی اظهار داشت: هنرمندان در عرصه‌های مختلف جامعه به ویژه جهاد تبیین نقش مهم و اثرگذاری در جامعه دارند.

وی با استناد به گفته شهید قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی ایران حرم است، گفت: هنرمندان انقلاب اسلامی در واقع مدافع حرم محسوب می‌شوند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: هر چه تعداد هنرمندان انقلاب اسلامی افزایش یابد خاکریز های انقلاب قوی‌تر و چند لایه می‌شود.

محمدی‌زاده با قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های هنرمندان در عرصه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه هنری همیشه در جنوب کشور الهام‌بخش بوده و هنر از این استان به استان‌های مجاور سرازیر شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندان استان بوشهر باید از طریق دستگاه‌های بهره‌بردار به آنان متصل شوند افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری به‌عنوان متولیان هنرمندان و بهره‌بردار آثار محسوب می‌شوند و باید سازوکار لازم برای هنرمندان در تحقق مطالبات آنان فراهم شود و مسئولان هم حمایت لازم از کار آنان را انجام می‌دهند.

وی به مطالبات شخصی هنرمندان پرداخت و با بیان اینکه در واگذاری زمین مسکونی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، ایثارگران، در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: در این راستا هنرمندان هم جز اولویت‌ها هستند که لازم است حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر این مهم را دنبال و پیگیری کند.

استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی قاطع از هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی در استان گفت: واگذاری زمین مسکونی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان استان در اولویت قرار دارد.

کد خبر 6076949

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • فرهنگ و هنر در استان بوشهر حمایت می‌شوند/ رفع مشکلات هنرمندان