Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام عظیمی سرپرست سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: انتخاب «بهتری» به عنوان رئیس جدید فدراسیون را به او تبریک  می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما سرباز این نظام هستیم و در هر لباسی باید به جامعه مخاطب و ذی نفع خود خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص نشست‌های شورای المپیک آسیا گفت: تاکنون در هیچ یک از نشست‌های شورای المپیک آسیا حضور نداشتم.

بیشتر بخوانید:  اطلاعيه فدراسيون ورزش های رزمی

عظیمی درباره ساماندهی سبک‌های رزمی گفت: از ابتدای دوره سرپرستی بنده، با راهنمایی‌هایی که از اساتید خودم گرفتم و پس از اعتمادی که مقام مالی وزارت به بنده کرد، مذاکراتی کردیم و چند کمیته برنامه ریزی تشکیل دادیم و برنامه‌های راهبردی کوتاه مدت فدراسیون را ساماندهی کردیم. با آسیب شناسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که باید به بحث سبک‌هایی که مجوز وزارت ورزش و جوانان را ندارند، ورود کنیم و جلوی فعالیت بسیاری از سبک‌ها را بگیریم.  

عظیمی گفت: در این مدت تلاش کردم از تجربیات تمام افرادی که در حوزه ورزش‌های رزمی دستی بر آتش دارند، استفاده کنم. خوشبختانه با کمک‌ و همراهی‌ برخی از پیشکسوتان، توانستیم خودرویی که با رانندگی ما پیش می‌رفت را با سرعت مطمئن حرکت دهیم. دوستان هم به ما کمک کردند تا در این مسیر دچار خواب آلودگی نشویم، زیرا در غیر این صورت راه ما به بیراهه تبدیل می‌شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های رزمی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس ناسا از شیراز که ایرانی‌ها را خوشحال می‌کند

طی بارش‌های اخیر در استان فارس دریاچه مهارلو جان دوباره‌ای گرفته و میزبان گردشگران بسیاری در این منطقه شده است.

در همین رابطه تصاویر ناسا از دریاچه مهارلو شیراز و تاثیر مثبت بارش‌های اخیر در این دریاچه را تماشا کنید:

دریاچه مهارلو یا دریاچه نمک در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز و مابین این شهر و سروستان واقع شده است. آب این دریاچه بسیار شور و از نوع کلرید سدیم، منیزیم و سولفات سدیم است و در فصل‌های خشک سال، یکی از کانسار‌های بزرگ نمک ایران به‌شمار می‌رود.

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اعلام اصلی‌ترین هدف رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان
  • نگاهی به عملکرد سال ١۴٠٢ قایقرانی از زبان رئیس فدراسیون
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • عکس ناسا از شیراز که ایرانی‌ها را خوشحال می‌کند
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم