Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:30:49 GMT

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو برای سال ۹۹ فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۵۳۸

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو برای سال ۹۹ فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، مجموعه نمایشی نوفل لوشاتو با اعلام فراخوان اجرا در سال ۱۳۹۹ اعلام می‌کند، پذیرای متون نمایشی و پیشنهادهای اجرایی هنرمندان در سال آتی خواهد بود.

عمارت نوفل‌لوشاتو طی ۱۰ ماهی که از سال ۱۳۹۸ گذشت، میزبان تئاترهای بین‌المللی، حرفه‌ای، دانشجویی، نمایشنامه‌خوانی و جشنواره‌های متعددی از جشنواره تئاتر دانشگاهی گرفته تا جشنواره‌های خصوصی افرا، آرخه، ثمر و موندا بوده و در روزهای پیش‌رو سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه نمایشی، حمایت از گروه‌های جوان، هنرمندان فعال استان‌ها و همچنین تجربه‌های نو را برای سال آینده در دستور کار دارد. در کنار آن، سالن یک عمارت نوفل‌لوشاتو مانند روال این چند سال پذیرای پیشنهاد اجرای اساتید، مدرسان و هنرمندان باسابقه است.

عمارت نوفل‌لوشاتو از هنرمندان علاقه‌مند دعوت می‌کند از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن تا پایان دهه اول اسفند سال‌جاری، متون نمایشی یا فیلم اجرای کامل نمایش‌شان را همراه با فرم‌های تکمیل شده به واحد اداری این مجموعه به نشانی تهران، خیابان نوفل‌لوشاتو، بن‌بست زیبا پلاک ۱ ارسال کنند. همچنین ایمیل عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی nofelluchatou@gmail.com و پیج اینستاگرام این مجموعه به نشانی nofelluchatou_theater در دسترس هنرمندان خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای نمایش در سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۴۸۳۷۴۲ و ۰۲۱۶۶۹۵۲۶۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 4838660 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران فراخوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کنسرت موسیقی فیلم مستند سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما کارگردان تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احسان آهنگر در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین طنزواره استانی میرما در محمودآبادگفت: هر جامعه‌ای بتواند از ابزار هنر به نحو احسن استفاده کند مطمنا" حرکتش به سمت تعالی فرهنگی خواهد بود.

وی بیان داشت: هنر نمایشی یکی از ابزار‌ها برای انتقال موضوعات و مفاهیم، برای آحاد جامعه مورد استفاد قرار می‌گیرد و بسیاری از تحولات فرهنگی اجتماعی متاثر از نقش آفرینی فرهنگی و هنری جامعه است.

آهنگر برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایش یک فرصت دانست و عنوان کرد: در برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایشی ما شاهد یکی از جشنواره‌ها در شهرستان محمودآباد به عنوان طنزواره میر ما بودیم مطمنا" یک فرصتی برای انسجام گروه نمایشی و استعداد یابی هنرمندان خوب استان مازندران بوده است.

وی تصریح کرد: البته بک بستر مناسب و یک فرصت طلایی برای آگاهی بخشی آحاد جامعه در راستای آسیب‌های اجتماعی که وجود دارد به مردم کمک می‌کند که ما بتوانیم به صورت غیر مستقیم آسیب‌های اجتماعی را به اطلاع مردم برسانیم و آگاهی بخشی شان را زیاد کنیم و تلاش کنیم تا خود مردم با اطلاعاتی که از زبان هنر دریافت می‌کنند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده و یا در جامعه دارند کمک کنند.

 مدیر کل هنر‌های نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه طنزواره میرما بیان داشت: دومین طنزواره میر ما، جشنواره قابل توجه‌ای است و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که ۲ سال متوالی برگزار می‌شود

دکتر کاظم نظری افزود: هنرمندان بسیار خوب مازندران در این طنزواره شرکت و با موضوعات آسیب‌های اجتماعی کار کردند که مورد استقبال خوب قرار گرفت و امیدواریم که این طنزواره تداوم پیدا کند. ما در کل کشور با این طنزواره ۵۴ جشنواره برگزار شده است .

با اعلام آرا هییت داوران، دومین طنزواره استانی میرما برگزیدگان خود را در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استند اپ کمدی شناخت: دومین طنزواره استانی میرما با حضور ۶ گروه نمایشی و ۵ استند اپ کمدین از شهر‌های (محمودآباد، آمل، نور، نکا، ساری، جویبار) به میزبانی محمودآباد با همت شهرداری محمودآباد و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد،

بر اساس اعلام آرا هییت داوران متشکل از محمد جونیان، شهرام نوشیر و سید حسین ساداتی این جشنواره برگزیدگان در بخش استند آپ کمدی:هییت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال از سرکار خانم زهرا ذو الفقاری از شهرستان محمودآباد تقدیر کرد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال تعلق گرفت به سرکار خانم شبنم محمد تبار از شهرستان آمل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال تعلق گرفت به جناب آقای مین ذبیحی نژاد از شهرستان نکا اهدا شد

هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست نمایش‌های صحنه‌ای: طراحی صحنه: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال از طراح صحنه نمایش ریتا به کارگردانی جناب آقای یاسر محمودی برنتی از ساری تقدیر به عمل آورد.

لوح تقدیر، تندیس جشواره و جایزه نقد‌ی به مبلغ ده میلیون ریال تعلق گرفت به طراح صحنه نمایش مرگ در زنه جناب آقای محمدرضا اصغری از شهرستان محمود آباد موسیقی: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون برای موسیقی نمایش سنبل الطبیب آقای داریوش‌ها تفراد از شهرستان جویبار تقدیربه عمل آورد.

هیئت داوران لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال را برای انتخاب موسیقی نماش مرگ در زنه، به آقای میلاد عبدی از شهرستان محمود آباد اهدا نمود 

 آیین اختتامیه این رویداد با حضور  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کاظم نظری مدیر کل مرکز هنر‌های نمایشی کشور، فیاضی نماینده منتخب مردم شهر‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای سالامی، فرمانداری، شهردار، فرماندهی سپاه، هنرمندان شهرستانی و استانی و علاقمندان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • اضافه شدن زندان "هارون‌الرشید" به مسیر گردشگری
  • عمارت کوشک امیرسلیمانی حریم دار شد/ زندان هارون الرشید در مسیر گردشگری تهران
  • زندان هارون الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود
  • زندان هارون‌الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود