Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال نسبت به اعلام شدن نام‌های قلعه نویی و دایی برای سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر مهدی علوی در گفت و گو با شبکه خبر اظهار داشت: کارهای مربوط به گزینش نهایی سرمربی تیم ملی در مراحل پایانی است و فدراسیون هم طی روزهای گذشته اطلاع رسانی شفافی را ارائه کرده و قطعا موارد رسمی و نهایی انتخاب سرمربی تیم ملی را در روزهای آتی به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه واقعیت این است که فدراسیون فقط دایی و قلعه‌نویی را به عنوان گزینه داشته است گفت:  در این زمینه هر لحظه ممکن است خبری در فضای مجازی منتشر شود ولی رسانه‌های رسمی و خبرگزاری ها اطلاعات دقیق را به اطلاع مردم تاکنون رساندند. این روزها با انتشار اخبار در فضای مجازی ممکن است فضایی به وجود بیاید که باعث تکذیب برخی اخبار باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قطعا سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود، ما مربیان بزرگی مثل آقایان مهاجرانی، علی پروین، زنده‌یاد پورحیدری و .... در تیم ملی داشتیم که افتخاری کردند.

وی در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود گفت: امروز این اتفاق رخ نخواهد داد و ان‌شالله طی روزهای آتی نام سرمربی تیم ملی به استحضار مردم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امیر مهدی علوی شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، موتا پائز دیروز آمد و اردوی تیم ملی برای انجام عملیاتی غیرممکن آغاز شد. پائز سرمربی برزیلی فرانسوی تیم ملی است که آخرین روزهای سال گذشته به‌عنوان جانشین بهروز عطایی و سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد. او در این مدت درگیر تیم باشگاهی‌اش در لیگ اوکراین بود و تیم ملی را به دستیار ایرانی‌اش پیمان اکبری سپرده بود. در یک‌ماه اخیر تعدادی از بازیکنانی که گفته می‌شد با نظر پائز انتخاب شده بودند، با اکبری تمرین کردند اما از دیروز ظهر تمرینات وارد فاز جدید و جدی‌تر شد.

تیم ملی والیبال به‌دنبال سهمیه بازی‌های المپیک پاریس است، کار سختی که تقریبا ناشدنی است. تیم ملی در تلاش بود که سال قبل با حفظ جایگاهش در بین ۱۰تیم اول رنکینگ جهانی به پاریس برسد اما با نتایج ضعیف در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان از رده نهم به پانزدهم سقوط کرد. بعد از این اتفاق بیش از همه عطایی بود که زیرسؤال رفت و سمتش را از دست داد. برای انتخاب جانشین او فدراسیون ۶ماه وقت صرف کرد و از بین ۱۵گزینه به پائزی رسید که در بین نفرات جایی نداشت. پائز تجربه سرمربیگری در هیچ تیم ملی‌ای ندارد و از نظر کارشناسان والیبال گرفتن سهمیه المپیک با تیم ایران که بیشتر به معجزه نیاز دارد، کاری نیست که او توان انجامش را داشته باشد. هرچند بعضی‌ها در همین شرایط هم رویای المپیک دارند و با امید به آینده نگاه می‌کنند. پائز دیروز بعد از ورود به ایران، امیدوارانه صحبت کرد، از اینکه تلاش می‌کند تا با تیم ملی تابستان خوبی را بسازد و هر دو در پاریس ۲۰۲۴باشند. اما به‌نظر نمی‌رسد که خود او حرف‌هایش را باور داشته باشد چرا که آینده‌اش را در جایی غیراز ایران می‌بیند. پائز بعد از لیگ اوکراین، مقصد جدیدش را مشخص کرد و قرار است در لیگ کره‌جنوبی تیمداری کند. اگر او با تیم ملی ایران به المپیک صعود کند، قراردادش تمدید می‌شود.

خداحافظی بزرگان

دست سرمربی تیم ملی برای رفتن به المپیک و انجام این کار بزرگ چقدر پر است؟ پائز نیامده، چند نفری از تیم ملی انصراف دادند و در تمرینات حاضر نشدند. سرآمد این نفرات محمد موسوی بود، بازیکنی که پیش از این هم از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما سال قبل بازگشت و کاپیتانی تیم را هم از میلاد عبادی‌پور گرفت. سید این فصل در لیگ برای فولاد سیرجان بازی کرد و با این تیم و مربیگری به قهرمانی رسید. با این حال او تماشاگرپسند بازی کرد اما از نظر آماری، چند نفری را بالای سر خودش می‌دید.

امیر غفور چهره‌ دیگری است که در لیست اولیه حضور داشت اما دیروز از لیست ۳۰نفره کنار گذاشته شده بود. غفور این فصل در رومانی بازی کرد و بیشترین کمک را به تیمش راپید بخارست کرد. سال قبل تیم ملی و عطایی غفور را نخواستند و او ترجیح داد از تیم ملی خداحافظی کند اما این بار به‌نظر می‌رسد خود غفور قید بازی برای تیم را زده است. غفور در این چند روز واکنشی به دعوت دوباره‌اش به تیم نداشت اما روزهای گذشته وحید مرادی، نایب‌رئیس فدراسیون گفته بود که هم با غفور و هم با سیدبرای حضور در تیم ملی صحبت کرده است.

کناره‌گیری غفور و موسوی از تیم ملی طبیعی بود. به‌نظر می‌رسد آنها در دسته‌ای قرار دارند که حقیقت را پذیرفته‌اند و شانسی برای حضور تیم ملی در پاریس قائل نیستند و نمی‌خواهند در این اتفاق سهمی داشته باشند. در این ماجرا بعضی‌ها به مرادی ایراد گرفتند که چرا برای حضور این دو بازیکن در تیم ملی با آنها وارد مذاکره شده است؟ از نظر آنها این کار فدراسیون، مصداق بارز بازیکن‌سالاری است.

حذف جوانان

غیر از غفور و سید نفرات دیگری هم از اردوی تیم ملی کناره‌گیری کرده‌اند. مهدی مرندی و محمد فلاح در پیام‌های اینستاگرامی اعلام کردند که نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. دیروز گفته شد که صابر کاظمی هم به‌خاطر مشکلات خانوادگی ترجیح داده در تیم ملی نباشد. صابر روزهای خوبی را در لیگ کویت پشت‌سر نگذاشت و حالا هم مشخص نیست چرا از تیم ملی کناره‌گیری می‌کند.

غیر از این نفراتی که خودشان از تیم جدا شده‌اند، چند نفری هم به اجبار و با نظر پیمان اکبری، تیم ملی را از دست داده‌اند. علی زارع و یوسف کاظمی نخستین بازیکنانی بودند که اکبری آنها را نخواست. کاظمی یکی از بهترین‌های این فصل لیگ بود و در بین مدافعان عملکرد قابل‌قبولی داشت، حتی بهتر از موسوی. اسم کاظمی در لیست ۳۰نفره بود اما این بار گفته شد که او به اشتباه به تیم ملی دعوت شده است. دیروز هم ایلشن داوودی‌پور و امیرحسین توخته از تیم کنار رفتند. داوودی‌پور پاسوری بود که روزهای آخر لیگ درخشید و حتی توانایی‌هایش با سعید معروف مقایسه شد اما حالا گفته می‌شود تعداد زیاد پاسورهای حاضر در تیم و قد کوتاه و تجربه کم ایلشن، او را از تیم ملی حذف کرده است. ایلشن سال قبل هم تیم ملی جوانان را از دست داده بود. حذف داوودی‌پور و یوسف کاظمی با واکنش‌های منفی روبه‌رو شده است. این دو جوان هستند و از نظر والیبالی‌ها کمترین حقشان بودن در اردوها و کسب تجربه است. هر چند بعضی‌ می‌گویند تعداد نفرات حاضر در پست آنها زیاد است و سرمربی بیشتر باید روی نفراتی که می‌خواهد تمرکز کند. رضا رضایی و آرمین افشین‌فر هم شانس حضور در تیم ملی را از دست داده‌اند. علی‌اصغر مجرد هم مصدوم است و شاید نتواند در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

مورد عجیب؛ سرپرست

یکی از تصمیمات دیگری که در این چند روز در فدراسیون و برای تیم ملی گرفته شد، سرپرستی وحید مرادی بود. مرادی که در دوره داورزنی نایب‌رئیس بود و یک دوره سرپرستی فدراسیون را به‌عهده گرفت، حالا مرد پشت‌پرده و همه‌کاره فدراسیون معرفی می‌شود؛ بالاتر از میلاد تقوی، رئیس جدید فدراسیون. اینکه چرا او سرپرستی تیم ملی را به‌عهده گرفته، کمی عجیب است. نایب‌رئیس فدراسیون مسئولیت‌های مهم‌تری ندارد؟ ‌ هرچند گفته می‌شود در کنار مرادی، قرار است فرد دیگری به‌عنوان کمک سرپرست انتخاب شود که به‌احتمال زیاد این فرد امیر خوش‌خبر است، مردی که سال‌ها سرپرستی تیم ملی را به‌عهده داشت و در دوره سرمربیگری عطایی با او به مشکل خورد و از تیم جدا شد.

کد خبر 847143 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی المپیک والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک