Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام خسروی مدیر حوزه‌های علمیه استان گفت: مهم‌ترین هدف از این اعزام‌ها تبیین گفتمان انقلاب است و برگزاری جلسات بصیرتی تبیینی در مدارس از سوی مشاوران مذهبی و سخنرانی‌های تبیینی در مساجد از جمله فعالیت‌های این مبلغان خواهد بود.

 او افزود: ۱۵۰ هزار نفر در سراسر استان از برنامه‌ها فرهنگی مبلغان بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه استان همچنین برنامه‌های ویژه طلاب و روحانیون و خانواده‌های آن‌ها را در چهار حوزه قرآن، شهدا و روحانیون فجرآفرین و گفتمان انقلاب عنوان کرد.

حجت‌الاسلام خسروی افزود: نخستین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب، تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ویژگی‌های خاص دهه فجر انقلاب در سال جاری است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه برنامه فرهنگی شورای تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه شامگاه شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور در منزل پاسدار شهید محسن صداقت، شهادت این مستشار نظامی ایرانی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به خانواده وی تسلیت گفت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در جهان بسیار زیاد است، تصریح کرد: برای مثال محور مقاومت در جهان غوغا به پا کرده و این تنها نقطه‌ای از ظرفیت‌های بی پایان انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله اعرافی تأکید کرد: همه ما باید در درون، جبهه مستحکمی باشیم تا این امواج و ظرفیت‌های انقلاب خاموش نشود و خون شهدای معظم و ایستادگی خانواده معظم شهدا به عنوان پرچمداران جبهه حق علیه باطل تا سرنگونی رژیم های مستکبر و کودک کش، ثابت قدم و استوار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین صداقت(پدر شهید)، گفت: نهاد روحانیت در همه جا پرچمدار ایثار و مقاومت، همچنین فرهنگ و اندیشه است. خون همین شهدا است که اسلام، تشیع و انقلاب را مستحکم کرده و ریشه های آن را در عالم آبیاری کرده است.

در پایان این دیدار، آیت الله اعرافی با اهدای یک جلد کلام الله مجید و تابلوی تمثال امامین انقلاب از پدر شهید صداقت تقدیر کرد.
 


  انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود