Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موافقتنامه اوراسیا سبب می شود بنادر شمالی کشور توسعه پیدا کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا عظیم نژاد درباره رشد و توسعه بنادر کشور و با اشاره به موافقتنامه اوراسیا که از آبان ماه اجرایی شده است، اظهار کرد: موافقتنامه اوراسیا سبب می‌شود بنادر شمالی کشور توسعه پیدا کنند، از سویی این امر کمک قابل توجهی خواهد کرد تا بنادر این منطقه پویا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در سال‌های اخیر برنامه‌های توسعه ای مناسبی را برای بنادر شمالی کشور داشته است و این بنادر از نظر تجهیزات نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند.

این فعال اقتصادی گفت: با موافقتنامه اوراسیا که اجرایی شده است، سرمایه گذاران به بنادر شمالی کشور توجه بیشتری خواهند کرد، از این‌رو به زودی فرصت‌های جدیدی برای رونق بنادر از سوی بخش خصوصی فراهم می شود.

عظیم نژاد افزود: یکی از بخش هایی که رونق خواهد گرفت پسکرانه بنادر شمالی است، امیدواریم که سرمایه گذاران سرمایه های خود را به این سمت ببرند و تولید در کنار دریا را ضرورت بدانند.

وی تاکید کرد: تولید در کنار دریا باعث خواهد شد که صادرات سود ده و قیمت نهایی کالاها در بازار رقابتی ارزان‌تر تمام شود.

این عضو اتاق بازرگانی اضافه کرد: توسعه پسکرانه بنادر کشور ضرورت زیادی پیدا کرده است و نباید از این مهم غافل ماند.

کد خبر 407950

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اوراسیا سازمان بنادر و دریانوردی بنادر ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر