Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه متأسفانه قاتلان شهید سلیمانی در برخی کشور‌های اسلامی حضور دارند گفت: مادامی‌که تا آمریکایی‌های قاتل را از منطقه بیرون نکنیم، بدهکار شهدا خواهیم ماند و به رسالت خود عمل نکرده‌ایم. تاریخ انتشار: 14:12 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۲۹۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» در حاشیه تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس که در نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هرچه داریم از شهدا داریم؛ چون اقتدار این کشور به برکت خون شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر شهدا نبودند، معلوم نبود که ایرانی وجود داشته باشد یا اگر بود مشخص نبود که در امنیت باشیم؛ به عبارت دیگر اگر شهدا نبودند، تضمینی وجود نداشت که امروز در اسارت بعثی‌ها و داعشی‌ها نباشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: امروز اگر مردم در امنیت هستند، این را مدیون شهدا هستیم؛ چون شهدا نگذاشتند دشمن در برابر مردم کشورمان شاد شود. حال با این همه افتخاری که شهدا آفریدند، آیا ما در برابر آن‌ها رسالت و وظیفه‌ای نداریم؟

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: شهدا نگذاشتند دشمن در برابر ملت ایران شاد شود و حالا نوبت ما است که نگذاریم دشمن، شاد شود که این را می‌توان با رفتن سر مزار شهدا به عنوان امام‌زادگان با فضیلت گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: نسل جوان کشور انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛ لذا ما وظیفه داریم که درباره ایثارگری شهدا و رزمندگان بگوییم تا نسل جوان با رشادت‌های آن‌ها بیش از پیش آشنا شوند.

بیشتر بخوانید:

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد نیروی دریایی ارتش تشییع شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه اظهار داشت: متأسفانه قاتلان شهید سلیمانی در برخی کشور‌های اسلامی حضور دارند؛ لذا تا آمریکایی‌های قاتل را از منطقه بیرون نکنیم، بدهکار شهدا خواهیم ماند و به رسالت خود عمل نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای با شهدا پیمان ببندیم که با غیبت در انتخابات، دل دشمنان را شاد نخواهیم کرد؛ زیرا زمانی می‌توانیم از دستاوردهای شهدا دفاع کنیم که دولت و حکومتی قوی با پشتوانه رای حداکثری مردم تشکیل شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتقام سخت شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را نیز به‌عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است تا منش و کردار آن‌ها را سرلوحه زندگی و کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با حضور در منزل شهید «مهدی لب‌سنگی» و تجلیل از خانواده این فرمانده شهید همزمان با سالروز شهدای ورزشکار اظهار کرد: مقام شامخ شهدا ستودنی است؛ آن‌هایی که جان و مالشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از مرز و بوم راهی جبهه‌های نبرد شدند.

وی با بیان اینکه ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را نیز به‌عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است تا منش و کردارشان را سرلوحه زندگی و کار قرار دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از این دیدار آشنایی قهرمانان امروز با قهرمانان دیروز است تا سیره و منش شهدا را به خوبی بشناسند و آن را در زندگی خود جاری کنند.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید فرصت را غنیمت شمرد و با زندگی، مسلک و مرام شهدا آشنا شد، تصریح کرد: واجب دانستیم که از یک خانواده شهید ورزشکار بازدید کنیم و قرعه به نام فرمانده سپاه سراوان شهید ورزشکار نخبه مهدی لب سنگی افتاد.

وی خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در عملیات سیستان و بلوچستان هنگام مقابله با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مقام والای این شهید گرانقدر را ارج می نهیم. امیدوارم با تزکیه نفس بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: فرمانده شهید لب‌سنگی یکم خرداد ۱۳۴۰ متولد شد و بصیرت و مهربانی، کم گویی و تواضع از ویژگی‌های شاخص او بود.

وی ادامه داد: این شهید جان برکف در رشته‌های ورزشی تکواندو، کونگ‌فو و کوهنوردی گوی سبقت را از دیگران ربود و خوش درخشید.

صیرفی‌نژاد افزود: شهید لب‌سنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مبارزه با اشرار و تحقق اهداف انقلاب راهی منطقه سیستان و بلوچستان شد و به مردم آن دیار خدمات فراوانی ارائه داد به طوری که یاد و خاطره اقدامات انجام شده او در اذهان مردم آن خطه ثبت شده است و هنوز از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرمانده شهید مهدی لب سنگی ۱۵ مهرماه ۱۳۶۸ به دست اشرار و منافقان در عملیات سیستان و بلوچستان شهید شد و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی جانش را فدا کرد.

در ادامه این دیدار همسر فرمانده شهید لب سنگی گفت: در استان سیستان و بلوچستان با فقر و محرومیت زندگی کردیم و همواره راضی به رضای خداوند بودیم؛ فرزند سوم ما در آستانه تولد بود که خبر شهادت مهدی را به من اعلام کردند و من پس از تولد فرزندم او را «مهدی» هم‌نام پدرش نام نهادم تا یادش همیشه زنده بماند.

او ادامه داد: پس از شهادت مهدی با فرزندانم به اصفهان برگشتیم و تنها در آن زمان بود که به اندازه قطره‌ای از دریا مصیبت حضرت زینب (س) را درک کردم.

به گزارش ایمنا، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نام‌گذاری شده است؛ به همین مناسبت مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همزمان با فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار ضمن دیدار با خانواده فرمانده شهید مهدی لب سنگی، مقام شامخ این شهید را ستود و از خانواده اش تجلیل کرد.

کد خبر 746669

دیگر خبرها

  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا