Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی جبهه پایداری گفت: اینکه مطرح می‌کنند شورای نگهبان درباره تائید صلاحیت‌ها جناحی عمل می‌کند، حرف بی‌دلیل و منطقی است. دلایل رد صلاحیت افراد، حتماً به خود آن‌ها اعلام شده است. تاریخ انتشار: 14:12 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۱۴۸ مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اظهاراتی مبنی بر خروج جبهه پایداری از شورای ائتلاف اصولگرایان، گفت: جبهه پایداری به دلیل نقدی که به سازوکار ائتلاف داشت به این شورا نپیوست[نپیوسته بود که حالا خروج کند] و مدل‌های وحدت مورد نظر خود را در نشستی رسانه‌ای معرفی کرده‌ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به برخی اظهارات نسبت به هیئت نظارت و شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت کاندیدا‌های یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چنین مباحثی را عده خاصی که دوست ندارند قانون درباره آن‌ها اعمال شود، مطرح می‌کنند. جماعتی هستند که در هر دوره از برگزاری انتخابات، این دادو فریاد‌ها را علیه نهاد‌های قانونی کشور به‌راه می‌اندازند.
سخنگوی جبهه پایداری اضافه کرد: شورای نگهبان براساس مفاد قانونی موظف است افرادی که به طور مثال، اختلاس کرده یا در جریان فتنه و اقدام علیه نظام موضع گیری داشتند را رد صلاحیت کند و این یک روند عادی است.   بیشتر بخوانید: 
سخنگوی جبهه پایداری: معتقدیم تا جایی که ممکن است همه نیروهای انقلاب باهم باشند
وی اضافه کرد: اینکه مطرح می‌کنند شورای نگهبان درباره تائید صلاحیت‌ها جناحی عمل می‌کند، حرف بی‌دلیل و منطقی است. دلایل رد صلاحیت افراد، حتما به خود آن‌ها اعلام شده است، حال اگر این موارد منطقی و قانونی است به آن تمکین کنند و اگر نیست، ادله خود را به شورای نگهبان ارجاع دهند تا بررسی شود.
متقی فر افزود: هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان با بررسی سوابق و استعلامات افراد، همه موارد درخصوص ثبت نام کنندگان را به صورت دقیق بررسی می‌کنند لذا همگی باید از هرجناح و گروهی مطابق قانونی که براساس آن در انتخابات ۹۸ ثبت نام کرده ایم، هم اکنون نیز براساس همان قانون به نظرات شورای نگهبان تمکین کنیم.
سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: چطور افراد ادعای تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری را دارند، اما بیانات این بزرگواران درباره شورای نگهبان را قبول ندارند؟
متقی فر اضافه کرد: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام است که مسئول صیانت از اسلام، نظام و حدود شرع است و همگی باید به این ارگان مقدس احترام بگذاریم. افرادی که رد صلاحیت شدند، می‌توانند در بازه زمانی باقی‌مانده تا انتخابات با مستندات خود به شورای نگهبان مراجعه کرده و مدارک را ارائه کنند. چنانچه برخی افراد اخیرا مراجعه کرده و صلاحیت‌شان نیز تائید شده است.
وی یادآور شد: جوسازی و بهم ریختن فضای کشور با طرح مسائلی علیه شورای نگهبان، اسلامی و عقلانی و ملی نیست و به جز اینکه فضای سیاسی کشور را بهم بریزد، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. کشور قانون دارد و شورای نگهبان درخصوص همه نامزد‌ها برابر قانون برخورد می‌کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی جبهه پایداری شورای ائتلاف شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد