Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در همایش حمایت از تولید ملی با اشاره به قانون رفع موانع کسب و کار گفت: در این قانون 59 حکم وجود دارد که متاسفانه فقط 10 حکم آن اجرا شده است.

وی ادامه داد: در جهت تسهیل کسب و کار در مجلس دهم فعالیت‌های زیادی انجام دادیم از جمله تعیین تکلیف بدهی‌های ارزی برای تولیدکنندگان بود که در نتیجه افزایش و عدم ثبات قیمت ارز این بدهی‌ها یک شبه چندین برابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگر سر و سامان دادن به تسهیلات بانکی به طوری که هر بانکی با فرمول خودش در میزان بهره تعریف شده خاص خود تسهیلات می‌دهد و حتی به صورت جداگانه جریمه و دیرکرد را محاسبه می‌کرد که ما تمام اینها را سامان دادیم.

جلودارزاده ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم از شرایط فعلی خارج شویم باید به تولیدکننده اعتماد به نفس بدهیم. اتاق بازرگانی می‌تواند پارلمان بخش خصوصی باشد و شورای گفت‌وگو یکی از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی است. حل مشکل تامین اجتماعی با تولیدکنندگان نتیجه فعالیت‌های همین شورا بود. ما در بحث کسب و کار، قانون کم نداریم اما در بحث نظارت دچار ضعف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین وصیت من به دولت و مجلس این است که از فعالان اقتصادی حمایت کند. برخی‌ها می‌گویند یک سوم نمایندگان مجلس فساد اقتصادی دارند، بنابراین نمایندگان باید اثبات کنند هیچ فسادی نداشته و مسلمان هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی دولت و مجلس کسب و کار نماینده مجلس شورای اسلامی فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات گفت: از کل تسهیلات ارائه شده ۸.۲ همت قرض الحسنه بوده که به ۱۱۲ هزار نفر پرداخت شده است.

میرخلفی بااشاره به این که در ایام تعطیلات برخی از بانک‌ها ممکن است از پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله ازدواج فرزندآوری و مشاغل خانگی طفره روند تصریح کرد بر اساس دستور استاندار همه بانک‌ها موظفند کار پرداخت تسهیلات تکلیفی را بدون وقفه‌ای انجام دهند.

 وی افزود: در طرح فرزندآوری ۱۳ هزارو۶۹۰ نفر و دراز دواج ۱۱ هزار۹۶ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از شهروندان خواست در صورت مانع تراشی بانک‌ها گزارش خود را به این شورا مستقر در بانک ملی سرپرستی در خیابان امام خمینی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست /۲۰ برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست/ 20برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • وجود موریانه های بی صدا در اقتصاد ایران
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟