Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام دلایل بستری در بیمارستان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان کشور که جویای احوال ایشان بوده‌اند تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است در مورد دلایل بستری شدن در بیمارستان گفت: به سبب بروز التهاب در رگ‌های نزدیک گوش جراحی کوچکی صورت گرفت و با لطف خداوند و با تلاش پزشکان معالج روند درمان به خوبی انجام شده و با بهبودی به دست آمده روند ترخیص از بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به تعداد زیاد مراجعات برای انجام ملاقات با ایشان گفت: از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در طول مدت کوتاه بستری با ارسال پیام و یا درخواست ملاقات جویای احوال اینجانب بوده‌اند و همچنین از مسئولان عزیز کشور به خصوص رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، وزرا و اعضای هیئت دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در بیمارستان حضور یافتند صمیمانه سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام شهیدی بیمارستان ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی

 حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل‌های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه‌های مختلف سند‌های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.

وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب‌های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک‌ها را به ما نمیدادند، اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد