Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، دو نشریه واحد کرج با عناوین «اضائات نقدیه فی الادبین العربی والفارسی» و «دهخدا» موفق به کسب رتبه برتر مجلات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه زبان و ادبیات فارسی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در اولین کارگاه آموزشی «نگارش و انتشار مقالات علمی در رشته زبان و ادبیات فارسی» که در سالن 9 دی سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، بر آغاز حرکت تمدن سازی در دانشگاه از پرداختن و اهمیت دادن به ادبیات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که نسل جدید دانشگاه ها را دانشگاه های تمدن ساز بیان داشت، از دو نشریه حوزه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان مجله برتر تقدیر کرد.

نشریه اضائات نقدیه فی الادبین العربی والفارسی با مدیریت سید ابراهیم آرمن و نشریه تفسیر و تحلیل متون و ادبیات فارسی (دهخدا) با مدیریت فاطمه حیدری از اعضای هیأت علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی واحد کرج منتشر می شوند که در راستای توسعه علوم انسانی و با بهره گیری از تخصص و دانش علمی و ادبی استادان و دانشجویان واحد کرج سعی در ایجاد بستری برای تولید و نشر علوم مربوطه دارد.

گفتنی است در این مراسم از مسئولین مجلات مذکور توسط خسرو پناه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح، تقدیر شد.

پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نشریه برتر مجله برتر علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی تقدیر دکتر خسروپناه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نشریه برتر مجله برتر علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی تقدیر دکتر خسروپناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت