Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@02:32:25 GMT

تجدیدمیثاق مسئولان البرزی با آرمان‌های امام(ره)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۸۸۰

تجدیدمیثاق مسئولان البرزی با آرمان‌های امام(ره)

گروه اجتماعی ــ مسئولان استان البرز به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدیدبیعت کردند.

به گزارش ایکنا از البرز، مسئولان استان البرز، هفتم  بهمن به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدیدبیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان استان البرز با حضور در مرقد حضرت امام(ره) ضمن بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد یوم الله دهه فجر با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
این کاروان در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با قرائت زیارت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) یاد و خاطره پیرجماران را گرامی داشتند.
برگزاری ۴۱ محل انس با قرآن، برپایی ۵۷ موکب در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعزام ۴۱ زوج جوان به مشهد مقدس، برگزاری آیین چهلمین روز از شهادت سردار قاسم سلیمانی درتمام مساجد و پایگاه‌های بسیج، رژه موتورسواران، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دراستان البرز است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی بوم الله 22 بهمن تجدید میثاق بیعت امام خمینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ متن پیام مشترک نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار سمنان  به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
 «ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»
 اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیرو‌های مسلح در دفع هر گونه تهدید و دست درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید.
عملیات موفق "وعده صادق" و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش بینی شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه، بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست و اربابان جنایت کارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.
اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده نمودن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»
مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان
سید محمد رضا هاشمی
استاندار سمنان

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد یکشنبه، فروندها موشک و پهپاد به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، شلیک کرد. این پاسخ مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه است که موجب شهادت دو مستشار نظامی برجسته کشورمان و پنج تن از همراهان آنان شد.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از سپاه پاسداران
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • پیوستن بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام