Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:30:46 GMT

فعالیت ۲۱ کارگروه دهه فجر در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۹۱۰

فعالیت ۲۱ کارگروه دهه فجر در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور ظهر سه شنبه در لسه برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیگفت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی با ایام دهه فجر گفت: جشن‌های دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده روزهای ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت جشن‌های دهه فجر در هفته اول برگزار و از ۱۸ بهمن ماه عمده برنامه‌ها با محوریت برنامه‌های شاد نباشند.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه آیین سنتی چمر ویژه چهلمین روز شهدای مقاومت و سردار دل‌ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۰ بهمن ماه و در شهرستان ملکشاهی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: این نهاد درصدد است تا محور برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بوده و این محافل با حضور حداکثری مردم برگزار شوند.

حجت‌الاسلام چراغی پور اظهار کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مصادف است و به‌طورقطع برنامه‌ریزی‌های کمیته‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد حضور دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

چراغی پور با اشاره به فعالیت ۲۱ کارگروه دهه فجر در این استان از عموم مردم برای شرکت در آیین‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

کد خبر 4838687

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین ایلام شهرکرد انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم