Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر هوای امروز استان قم را صاف اعلام کرد و افزود: آسمان قم از عصر امروز شاهد افزایش تدریجی ابر و گاهی وزش باد خواهد بود که این وضعیت تا عصر روز چهارشنبه ادامه می‌یابد که از اواخر وقت چهارشنبه به تدریج ابرها کاهش و سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

وی هوای استان قم را در روز پنج‌شنبه و جمعه صاف تا کمی ابری اعلام کرد و افزود: در روز پنج‌شنبه سرعت وزش باد در استان قم نسبتاً شدید است و به ۵۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز منهای چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه منهای سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه صفر درجه و حداکثر دمای هوا ۱۷ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز جمعه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه خواهد بود.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بیان ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، پنجشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و جمعه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

کد خبر 4838670

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید اسماعیلی قم بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین ایلام شهرکرد انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری خواهد بود و شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی ابراز کرد: با توجه به بارش باران شاهد وقوع رعد و برق در استان خواهیم بود که به شهروندان توصیه می‌شود در ارتفاعات کوهستانی تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع وزش باد شدید شهروندان در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: تا روز پنجشنبه هفته جاری هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه هوا دوباره گرم می‌شود.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6086049

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد