Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت:استعداد یابی در بین دانش آموزان، رمز پویایی هر ورزشی است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:سعید امیدی رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان در نشست خبری روز سه شنبه  با بیان اینکه هیئت وزنه برداری یکی از موفق ترین و مدال اورترین  هیئت های ورزش است ، ورزشکار،سالاری را از معضلات ورزش امروز ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امیدی گفت:هیئت وزنه برداری معضل  ورزش کار سالاری را  از بین بردیم و ورزشکار را ملزم کردیم که اخلاق را مقدم بر مدال اوری قرار  دهد و تابع بی چون و جرای مربی باشد.
وی با بیلن اینکه خانواده بزرگ وزنه برداری پنج محور را دنبال می کند ادامه داد: توجه به  اخلاق، استعداد یابی، مدال اوری، آموزش داوان  و فعال سازی شهرستانها از برنامه های این هیئت وزنه برداری است.
امیدی با اذعان به اینکه موفقیتهای کسب شده  در سایه توجه به اخلاق میسر می شود اظهارداشت:استعداد یابی اصلی ترین رمز پویایی هر نوع ورزشی است و استعداد یابی روستایی را از سال اینده شروع کردیم.
این مسئول با بیان اینکه ورزش قهرمانی راهبردی است و مدال آور المپیکی است  افزود:از سال ۹۳ موفقیتهای هیئت وزنه برداری ولین ها را بدست اور
وی با اشاره به اینکه  برای اولین بار دررده  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان  زنجان مدال جهانی را کسب کرد خاطر نشان ساخت: یک سوم تر کیب تیم ملی از جوانان زنجانی بودند که حاصل برنامه ریزی  است.
امیدی یاد اورشد: مربی ما حرف اول را می زند و آموزش مربیان، داوران وفعال سازی ورزش وزنه برداری حوزه بانوان و شهرستانها  از دیگر اولویتهای هیئت به شمار می آید.
 امیدی از میزبانی مسابقات وزنه برداری طی سال ۹۹خبرداد و یاد آور شد:باید زیرساختهای لازم به این امر را مهیا کنیم .
 نصرتی مربی وزنه برداری  نیز در ادامه  گفت:برای اولین بار ۳ نفر در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جوانان جهان( حسین نجفی امیر عزیزی و حسین سلطانی) حضور دارند. 
وی برگزاری اولین  کلاس داوری سه بانوان در ایران، ارتقا ۳۶ نفر از داوران  به درجه ۳.۲.۱را از  موفقیتهای این هیئت عنوان کرد.
نصرتی با بیان اینکه این هیئت طی شش سال اخیر موفقیتهای زیادی کسب کرده است ادامه داد:در سال ۹۷کسب اولین مدال نقره جوانان جهان و اولین طلای  جوانان آسیا از افتخارات هیئت وزنه برداری است.
این مسئول با بیان اینکه امار ورزشکاران ما کم شده  و نبود سالن به این موضوع دامن می زند، احداث خانه وزنه  برداری را ضروری خواند .
وی با انتقاد از عدم همکاری آموزش و پرورش در خصوص تشکیل هیات دانش آموزی  افزود: متاسفانه قریب به ۹ماه است که نامه تاییدیه حضور در مدارس را ارسال کردیم ولی تاکنون نتوانستیم در مدارس حضور پیدا کنیم.
وی گفت:تعداد ۱۸۰ورزشکار  و ده مربی و ۳۰داوردر  درجه های ۳.۲.۱ در هیئت وزنه برداری فعال اند. 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هیئت وزنه برداری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند