Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان با تأکید بر معرفی ابعاد وجودی حضرت فاطمه(س) و سیره عملی و زندگانی ایشان، گفت: این مهم موجب گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جواد نصیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، ظهر امروز سه‌شنبه، ۸ بهمن‌ماه در کارگاه آموزشی تببین اندیشه فاطمه زهرا(س) که به‌مناسبت شهادت این بانوی گرانقدر اسلام برگزار شد، گفت: حضرت زهرا(س) به لحاظ زندگی مادی چون دیگران بشری است، اما از جنبه معنوی به حدی والاست که شناخت همه ابعاد شخصیتی آن حضرت دشوار و دستیابی به همه جوانب آن مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مقامی که این بانوی گرانقدر اسلام در اثر بندگی خدا، شناخت و معرفت حضرت حق به دست آورد مرتبه‌ای بسیار بزرگ و فضایل ایشان بی‌شمار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان گفت: حضرت زهرا(س) بزرگترین و برترین الگو برای همه مسلمانان به‌ویژه زنان و دختران دنیاست؛ چرا که الگوپذیری از ایشان ضامن موفقیت در دنیا و آخرت است.

حجت‌الاسلام نصیری اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) اسوه انسانیت، فضلیت و تقوای الهی بوده و انتخاب مسیر نورانی آن حضرت ارتقای بینش دینی در انسان‌ها را موجب می‌شود.

وی تأکید کرد: این بانوی بزرگ اسلام نزد خداوند، مقام والایی داشته و هدیه گرانقدری برای پیامبر اکرم‌‌(ص) و همه مسلمانان در جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان با تأکید بر معرفی ابعاد وجود حضرت فاطمه‌(س) و سیره عملی و زندگانی ایشان، گفت: این مهم موجب گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زنجان هلال احمر حضرت فاطمه اسوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیرعامل سازمان نوسازی با پیمانکاران پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و نفرآباد برگزار شد.

مهدی هدایت در جلسه‌ای که با حضور تمامی پیمانکاران پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و پروژه نفرآباد برگزار شد بر ضرورت تسریع در روند پیشبرد پروژه‌های مذکور تأکید کرد.

هدایت اعلام کرد: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری نزدیک است.

هدایت با بیان این که این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب شده و در ادامه به رودخانه کن متصل خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح در حال فعالیت هستند و اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص پروژه بازآفرینی نفرآباد تصریح کرد: این پروژه یکی از کاملترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است. دولت را هم پای کار آورده ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

به گفته هدایت طرح ویژه محله تاریخی نفرآباد در اسفندماه ۱۴۰۰ تدوین و با همراهی‌های کمیسیون ماده ۵ در شهریورماه ۱۴۰۱ تصویب شده است و عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در حال پیشرفت است.

گفتنی است در این جلسه چالش‌ها و ملاحضات پیمانکاران برای پیشبرد پروژه مطرح شد و در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نکاتی را جهت رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد و تکمیل پروژه‌ها متذکر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم
  • ضرورت تبیین ابعاد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی توسط جامعه نخبگانی
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با خُلق نیک محقق می‌شود