Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهری روز سه‌شنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان، افزود: ۹ طرح در سمنان، ۱۰ طرح در شاهرود، هفت طرح در دامغان، پنج طرح در گرمسار، هفت طرح در مهدیشهر، ۹ طرح در سرخه، سه طرح در آرادان و چهار طرح در میامی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان یادآور شد: سه طرح این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۷۸ میلیون ریال به مناسب گرامیداشت این دهه کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سه طرح با عنوان اجرای خطوط انتقال آب با حجم عملیات ۹ هزار و ۱۰۰ متر با ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در گرامیداشت دهه فجر ۹۸ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۹۰۴ انشعاب آب با ۴۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال اعتبار، دیگر طرح‌های مهم قابل بهره‌برداری در این دهه است.

طاهری خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان‌های استان سمنان، تصریح کرد: ۲ طرح در این بخش با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با حجم عملیاتی بیش از ۶ هزار متر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حدود ۷۰۰ طرح عمرانی در دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب‌ها سمنان افتتاح طرح آب و فاضلاب دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح آب و فاضلاب دهه فجر سمنان افتتاح طرح آب و فاضلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی