Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، سیدحسن رسولی در چهارمین جلسه شورای مرکزی ستاد انتخابات شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان که با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: به منظور کمک به احقاق حقوق نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده، افزایش مشارکت عمومی در انتخابات مجلس یازدهم و کمک به رقابتی شدن فضای انتخابات، رایزنی هایی با شورای نگهبان در سطوح مختلف تا آخرین ساعت مهلت قانونی مرحله ماقبل آخر اعلام نظر آن شورا با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اجرای راهبرد مصوب شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان ستاد مرکزی انتخابات درصدد است تا شرایط و امکانات لازم را برای اجرای هرچه بهتر انتخابات پیش رو فراهم آورد.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1346815

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟