Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع به اسکای نیوز گفتند، ارتش آمریکا افزایش اقدامات برای محافظت از پایگاه عین الاسد در عراق را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته این منابع، ارتش آمریکا عملیات احداث استحکامات نظامی و آمادگی‌های امنیتی در پایگاه عین الاسد که میزبان نیروهای آمریکایی در عراق است را آغاز کرد.

وزارت دفاع آمریکا قبلا گفته بود، ۳۴ فرد از اعضای ارتش در پی حملات موشکی ایران دچار ضربه و جراحات مغزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان هافمن، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اظهار کرد، این افراد برای درمان ابتدا به آلمان و سپس به آمریکا منتقل شدند.

پایگاه عین الاسد از مهم‌ترین پایگاه‌های مورد استفاده ارتش آمریکا در عراق به‌ شمار می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق آمریکا عین الاسد عراق ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ٰمنبع اسرائیلی حمله به مقر حشدالشعبی را انکار کرد

یک منبع اسرائیلی مدعی شد که این رژیم ارتباطی با حمله شب گذشته به یک مقر نظامی در جنوب عراق ندارد.

به گزارش مشرق، یک مقام اسرائیلی در وزارت جنگ این رژیم به شبکه سی ان ان گفت که اسرائیل نقشی در حمله به پایگاه نظامی کالسو در جنوب بغداد ندارد.

همزمان نیز «نیک شیفرین» خبرنگار رادیو ملی «ان پی آر» آمریکا در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: «مقام اسرائیلی به من گفت "اسرائیل هیچ مشارکتی در انفجارهای گزارش شده در عراق ندارد"».

تلاش اسرائیل برای انکار نقش خود در این انفجار در حالی است که آمریکا نیز هرگونه ایفای نقش در این حمله را تکذیب کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا بامداد امروز گزارش‌ها از حمله هوایی این کشور به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق را رد کرد و آن را نادرست خواند.

پایگاه نظامی کالسو در جنوب بغداد بامداد امروز شاهد انفجار مهیب بود، پایگاهی که مقر نیروهای ارتشف پلیس فدرال و الحشد الشعبی عراق است.در این انفجار ۱۲ نظامی و غیرنظامی زخمی شدند.

«مهند العنزی» رئیس کمیته امنیتی استان بابل نیز به شبکه الجزیره گفت که بر خلاف گزارش‌های اولیه انفجار ناشی از حمله پهپادی نبوده و در این حمله از موشک استفاده شده است. به گفته او حملات صورت گرفته دقیق نبوده و دلیل آتش‌سوزی نیز اصابت یکی از راکت‌ها به مخزن سوخت پایگاه است.

او افزود: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که حملات به پایگاه کالسو با توجه به اندازه حفره‌های که ایجاد کرده‌اند، ناشی از سقوط موشک‌ جنگنده و نه هواپیماهای بدون سرنشین بوده است».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • بسیج مردمی عراق: انفجار در کالسو در اثر حمله بوده است
  • واکنش حماس به انفجار‌ها در پایگاه نیرو‌های حشد الشعبی
  • ٰمنبع اسرائیلی حمله به مقر حشدالشعبی را انکار کرد