Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری "اینساید دیفنس" مستقر در آمریکا گزارش داد، در بحبوحه افزایش تنش‌ها میان دولت‌های واشنگتن و بغداد، آمریکا ارسال تمامی تسلیحات برای ارتش عراق را متوقف کرد.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اینساید دیفنس به نقل از برایان برکنز، سخنگوی نیروی هوایی آمریکا گزارش داد، این مسدودیت شامل توقف تامین یگان جدید اف 16 نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، هنگامی که اوضاع در عراق به اندازه کافی امن شود، پنتاگون ارسال محموله‌ها را از سر خواهد گرفت.

روز یکشنبه سه موشک در خاک سفارت آمریکا در بغداد فرود آمدند به طوری که یکی از این موشک‌ها به رستوران این سفارت اصابت کرد. ظاهرا در جریان این رویداد چندین تن زخمی شدند.

پارلمان عراق اوایل ژانویه سال جاری میلادی به اخراج تمامی نیروهای خارجی از کشور رای داد و همچنین تمایل خود را برای توقف همکاری با ائتلاف بین المللی ضد داعش ابراز کرد.

واشنگتن تهدید کرده که اگر نیروهای آمریکایی از عراق اخراج شوند، تحریم‌هایی را علیه این کشور عربی اعمال خواهد کرد. با این حال هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گذشته با برهم صالح، همتای عراقی خود دیدار کرد، بار دیگر بر حمایت واشنگتن از ثبات در عراق تاکید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق آمریکا عراق تنش ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی در عراق + جزئیات

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر شبکه المیادین نیز به نقل از منابع عراقی گزارش داد که پایگاه کالسو که مورد استفاده مشترک ارتش عراق، پلیس فدرال و نیروهای حشد الشعبی است هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.

کد خبر 845620 برچسب‌ها خبر ویژه عراق

دیگر خبرها

  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی در عراق + جزئیات
  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی