Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:22:35 GMT

اجرای دو برنامه شاخص در روز شهادت حضرت فاطمه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۳۰۶

اجرای دو برنامه شاخص در روز شهادت حضرت فاطمه

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، گفت: صبح فردا هیئات همدان از ساعت ۹:۳۰ به عزاداری می پردازند و تشییع نمادین این بانوی بزرگوار را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مراسمات روز شهادت حضرت فاطمه (س) عزاداری هیئات در خیابان های مجاور میدان شهر است، گفت: فردا هیئات از ساعت ۹۰:۳۰ به عزاداری خواهند پرداخت و سپس برای اقامه نماز به حسینیه و مساجد خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظیری با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های فردا تشییع نمادین حضرت فاطمه (س) از امام زاده عبدالله (ع) تا امامزاده امام زاده حسین بن علی (ع) است، افزود: این برنامه با هماهنگی مجموعه فرهنگی آل طاها  بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در آخر هفته مراسمی با تجمع ۳۰ هیئت استان در حسینیه امام (ره) همدان مراسمی با مداحی میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پاسخ به این سوال که چرا در همدان همچون سایر شهر ها هیئت های منسجم نداریم، گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد که نیاز به بررسی و فرهنگ سازی است اما مهمترین علت، عدم همکاری هیئت ها است، چرا که فرهنگ عزاداری در همدان به صورت محله محور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در نشست اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه شهرستان دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بیان کرد: سالانه ۳۰ تا ۵۰ موقوفه جدید با نیات مختلف توسط واقفان نیک اندیش استان وقف می‌شود.

وی افزود: مهمترین نیات واقفان برگزاری مراسم عزاداری ائمه بویژه عزاداری امام حسین (ع)،کمک به مستمندان، و برپایی برنامه‌های قرآنی است

مدیرکل اوقاف استان سمنان ترغیب و ترویج فرهنگ وقف و احیا و عمران موقوفات را یکی از اولویت‌های امنای بقاع در سال جدید دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ زیارت امامزادگان امسال دنبال می‌شود.

علیزده بر گسترش برنامه‌های فرهنگی شهرستان دامغان تاکید کرد و گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی از مهمترین برنامه‌های موظفی هیأت امنا بقاع متبرکه محسوب می‌شود.

گفتنی است در استان سمنان ۱۶۰ بقعه متبرکه ۱۳۴ امامزاده و پنج هزار موقوفه وجود دارد.

کد خبر 6086224

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • اجرای ۲۳ برنامه شاخص ویژه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس