Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:21:22 GMT

فوت زن ۴۰ ساله در گازگرفتگی خیابان زینبیه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۴۶۵

فوت زن ۴۰ ساله در گازگرفتگی خیابان زینبیه

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت یک زن در حادثه گازگرفتگی بامداد امروز خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حوادث گازگرفتگی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز  CO که بر اثر نشت گاز از بخاری بوده است، در ساعت پنج و ۵۲ دقیقه بامداد دیروز به اورژانس ۱۱۵ گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه سه مصدوم داشت، ادامه داد: با اعزام آمبولانس اعضای این خانواده سه نفره که یک زن، یک مرد و یک کودک بودند به بیمارستان فارابی منتقل شدند تا اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها انجام شود.

سخنگوی اورژانس استان اصفهان در خصوص دومین حادثه گازگرفتگی در اصفهان تصریح کرد: همچنین امروز ساعت سه و ۱۴ دقیقه بامداد نیز مسمومیت با گاز شهری به علت خروج شیلنگ گاز از محل اتصال در شهرک سرو زینبیه اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه یک خانم ۴۰ ساله در محل فوت کرده است.

کد خبر 407973

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گاز گرفتگي مرگ و مير اورژانس ۱۱۵ اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته

ایسنا/اصفهان سرپرست اورژانس استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی طی ۱۰ روز توسط نیروهای اورژانس استان اصفهان انجام شد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار امدادرسانی به مسافران نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ۴ فروردین ۱۴۰۳، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۷ هزار و ۹۲۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۵ هزار و ۸۷۹ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۲ هزار و ۴۷ مورد حوادث ترافیکی بود.

وی با بیان اینکه تعداد تماس امدادخواهی با ۱۱۵ استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین سال جاری ۵۰ هزار و ۵۷۸ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی ۱۰۸ هزار و ۲۱۶ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

وی با اشاره به انجام ۳۱ هزار و ۸۱۴ بازرسی نظارتی در استان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی ۷۱ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۳۰ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۳۰ هزار ۶۹۳ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۲۰ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

زمانی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۳۲ ایستگاه سلامت نوروزی شامل ۱۸ ایستگاه سلامت جاده‌ای و ۱۴ ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز