Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  در راستای کنترل، حراست و مراقبت از مرزها، همچنین مبارزه بی امان با اشرار و قاچاقیان موادمخدر و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به جهت پوشش و انسداد کامل نوار مرز، مامورین هنگ مرزی جکیگور، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به خاک کشور مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملاشاهی اظهار داشت: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، محور‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و با هماهنگی مقام قضایی، چندین تیم پوششی و عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام و به اجرای هدفمند کمین و گشت‌زنی نامحسوس پرداختند.

فرمانده مرزبانی استان ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتی مرزداران تعداد ۲ دستگاه خودرو حامل موادمخدر شناسایی و جهت توقف خودرو‌ها اخطار‌های لازم اعلام گردید که به دلیل بی‌توجهی قاچاقچیان به اخطار‌های مأمورین، مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت آنان تیراندازی کردند.

او افزود: سوداگران مرگ که عرصه را برخود تنگ دیدند پس از بجا گذاشتن محموله موادمخدر با استفاده از تاریکی هوا و وضعیت جغرافیایی منطقه، از محل متواری شدند و در این عملیات مرزداران غیور هنگ مرزی جکیگور موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان، مقدار ۵۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر پلیس سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم بدرقه این کاروان خودرویی ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.   مهدی یعقوبی افزود: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای، در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای کمک‌رسانی به کنارک در این استان اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی و بدون چشم داشت فعالیت می‌کرد   تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی و لودر، به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان